return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Avartar Tråden (pg. 2)
View this Thread in Original format
Akia
quote:
Originally posted by montana fick massa pm's under denna tid från kåta noobs (detta hände också när jag hade alexis bledel avataren).



:haha: Dom lärde sig nog av misstaget för dom flesta blir uppriktigt förvånade när dom inser att jag är tjej! Varför har förresten ni killar tjejer som avatarer? Eller borde jag fråga mig varför vi tjejer inte har killar? Hade ju varit trevligt med fler manliga avatarer...

Den avatar jag har nu är den enda jag haft, innan hade jag ingen alls, blir nog fler med tiden.
Laszlo
quote:
Originally posted by Akia
Varför har förresten ni killar tjejer som avatarer?


som jag sa, vi gillar tjejer :) hur skulle det se ut om jag hade brad pitt som avatar? :wtf:
RebeL9
quote:
Originally posted by Kaveh
alexis bledel <3



yuck :(
montana
quote:
Originally posted by Akia
:haha: Dom lärde sig nog av misstaget för dom flesta blir uppriktigt förvånade när dom inser att jag är tjej! Varför har förresten ni killar tjejer som avatarer? Eller borde jag fråga mig varför vi tjejer inte har killar? Hade ju varit trevligt med fler manliga avatarer...

Den avatar jag har nu är den enda jag haft, innan hade jag ingen alls, blir nog fler med tiden.


det är skitkul att få sånna pm's. för att det mesta som står i dom meddelanden är jävligt pinsama grejer, fick ett pm en gång från en kåt noob som "drömde om att ha en snygg flicka som gillar trance". osv. när man får sånt så garvar man arslet av sig.
anuga
quote:
Originally posted by montana
det är skitkul att få sånna pm's. för att det mesta som står i dom meddelanden är jävligt pinsama grejer, fick ett pm en gång från en kåt noob som "drömde om att ha en snygg flicka som gillar trance". osv. när man får sånt så garvar man arslet av sig.

Hehehe, en av anledningarna till att Elisha fick bytas ut, blev PM våldtagen :D önskar jag hade behållit meddelandena och lagt ut dem :)
reveal
quote:
Originally posted by montana
det är skitkul att få sånna pm's. för att det mesta som står i dom meddelanden är jävligt pinsama grejer, fick ett pm en gång från en kåt noob som "drömde om att ha en snygg flicka som gillar trance". osv. när man får sånt så garvar man arslet av sig.


Haha, jävligt moget :stongue:


Jag har för övrigt haft samma avatar alltid, svårt att hålla reda på folk när de byter (för ofta), det är på avataren man känner igen vem som skriver. Iaf är det så för mig :)
Laszlo
med nyare och inte lika aktiva medlemmar så är det väl så, fast äldre veteraner som varit aktiva i några år så bör man väl ha koll på namnen...
reveal
quote:
Originally posted by Laszlo
med nyare och inte lika aktiva medlemmar så är det väl så, fast äldre veteraner som varit aktiva i några år så bör man väl ha koll på namnen...


Givetvis, men man "ser" inte namnet lika fort liksom. Man måste läsa namnet, men bilden räcker det med att den skymtar förbi :)
zoric
quote:
Originally posted by Kaveh
alexis bledel <3


Med all respekt
Laszlo
Tacka vet jag Natalie Portman (när hon har hår)


montana
ajuste, hade också en annan avatar. laszlo halvstörde sig på den. det stod sasha sucks fasr baklänges och sen för nån typ sekund så skiftade den så att det stod framlänges
Cloudburst
Har haft min rätt länge, med små variationer. Kommer inte ens ihåg vad jag haft för annat... :conf:

Samma med signaturen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement