|
Avartar Tråden
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
Orkar inte avatarisera denna... men det är den första jag hade på TA ;)
 |
|
|
| anuga |

...sen jag blev aktiv igen... |
|
|
| Jeremy H |
<--- Alltid haft :wtf:
Tycker det är rätt förvirrande när folk byter avatar faktiskt :) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
<--- Alltid haft :wtf:
Tycker det är rätt förvirrande när folk byter avatar faktiskt :) |
+1
:P |
|
|
| Aendy |
| Har oxå haft samma avatar hela tiden tror jag men hade vi inte en sig-tråd en gång i tiden? |
|
|
| Laszlo |
äh, lite förändring mår man bara bra av...jag har nog bytt avatar ett 20-tal gånger...:|

ett urval av de jag haft genom åren :)
Och ja, jag gillar tjejer och hockey :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Och ja, jag gillar tjejer och hockey :) |
Hehehe, who could have guessed?! :D |
|
|
| benni |
min avatar är typ den enda jag haft sen jag registrerade mig på TA..
det är f.ö sharam & dubfire från deep dish (de va mycket bättre innan) |
|
|
| montana |
jag är också en person som har bytt avatar ofta, men uhmm, jag vet inte hur många jag har kvar på datorn.
    
    
så hade jag under en tid också en avatar med bilden av tranceaki, fick massa pm's under denna tid från kåta noobs (detta hände också när jag hade alexis bledel avataren). och så hade jag massa HOOJ vinylbakgrunder som avy's (cm - dream universe, felix - don't you want me, orange theme (MWNN remix), medway - release ep , etc) |
|
|
|
|