return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Avartar Tråden
View this Thread in Original format
anuga
Avartars
Posta era avartars här för historisk dokumentering ;)

Har ni ingenstans att placera dem, finns alltid :

http://**************/
http://photobucket.com/
http://www.imagehosting.us/
http://tinypic.com/
jofawe
Orkar inte avatarisera denna... men det är den första jag hade på TA ;)

anuga

...sen jag blev aktiv igen...
anuga

Oldies :)
Jeremy H
<--- Alltid haft :wtf:

Tycker det är rätt förvirrande när folk byter avatar faktiskt :)
RebeL9
quote:
Originally posted by Jeremy H
<--- Alltid haft :wtf:

Tycker det är rätt förvirrande när folk byter avatar faktiskt :)



+1

:P
Aendy
Har oxå haft samma avatar hela tiden tror jag men hade vi inte en sig-tråd en gång i tiden?
Laszlo
äh, lite förändring mår man bara bra av...jag har nog bytt avatar ett 20-tal gånger...:|




ett urval av de jag haft genom åren :)

Och ja, jag gillar tjejer och hockey :)
anuga
quote:
Originally posted by Laszlo
Och ja, jag gillar tjejer och hockey :)

Hehehe, who could have guessed?! :D
benni
min avatar är typ den enda jag haft sen jag registrerade mig på TA..
det är f.ö sharam & dubfire från deep dish (de va mycket bättre innan)

montana
jag är också en person som har bytt avatar ofta, men uhmm, jag vet inte hur många jag har kvar på datorn.




så hade jag under en tid också en avatar med bilden av tranceaki, fick massa pm's under denna tid från kåta noobs (detta hände också när jag hade alexis bledel avataren). och så hade jag massa HOOJ vinylbakgrunder som avy's (cm - dream universe, felix - don't you want me, orange theme (MWNN remix), medway - release ep , etc)
Kaveh
alexis bledel <3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement