| yahel222 |
טוב אז רוב האנשים פה בפורום לא כאלה שהולכים להרבה מסיבות בת"א במועדונים גדולים ומכירים את מי שמתקלט בבי יו
אז לא הפתיע אותי שאמרתם חממי וגוטמן וגיטלמן שלדעתי שלושתם פשוט תותחים
אבל חוץ מהם יש גם את שלומי זידן שהזכירו אותו שהוא תותחחחחחחחח
ואת הרזידנט של האומן 17 סהר זנגלביץ שהוא גם די ג'יי ענק לא סתם נהיים רזידנט של אחד הדיסקוטקים הטובים בישראל (בין ה 3 הראשונים יחד עם הדום והטי אל וי)
ויש עוד טובים כמו עופר ניסים ואסי קוז'אק |
|
|