return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מי לדעתכם הדיג'יי הישראלי הכי טוב????
View this Thread in Original format
yahel222
שאלה מעניינת.....חשבתי לעשות את זה סקר בהתחלה
אבל יש יותר מדי.....

אז פשוט תרשמו את דעתכם (אפשר גם להוסיף נימוק) :conf: :conf:

את הבחירה שלי אני יוסיף בהמשך....
Flotser
Gil Shwartz :p ...

סתם לא יודע...
Gil Shwarts
תודה על התמיכה אבל עדיין יש לי עוד המון עבודה כדי להגיע לרמה של רוברט גיטלמן
במיקסוס הוא פשוט מלך ואין מקום לוויכוח!
Flotser
כן...בכלל אני תמיד הייתי חולה על רוברט עוד מ
99FM
הישן שהוא עשה אז את התוכנית
CLUB 99

חולה על רוברט
DJ-Energy
אני הייתי אומר....

או חממי
או גוטמן
או גיטלמן...
DjNumShum
לפי דעתי.... רוברט גיטלמן..
חממי בפעם האחרונה ששמעתי אותו בגעש היה סוף הדרך
אבל אני זוכר בפעמים לפני זה ששמעתי אותו הוא לא היה משהו בכלל מבחינת המוסיקה... דברים ישנים לאללה וכל הדברים המסחריים האלה.. לא אהבתי..
Dj Moriano
היום שמעתי את רוברט גיטלמן היה מאכזב ממש.... לא יודע מה קרה לו....


אבל אני חושב שאלה גוטמן ממש טובה.....
היא תמיד שמה טראקים טובים לא ממוסחרים ממש טובה

אבל מלאאאא זמן לא שמעתי אותה
MoSH_MaN
עידן גוטמן בעניים עצומות
clubber@work
שלום
אני חדש בפורום קוראים לי אופיר
ואני מכפר-סבא
לפי דעתי שלומי זידן הוא DJ ענק
גם רוברט טוב אבל אני מעדיף את תומאס - כל מסיבה שהיית כשהוא
תקלט היה אחלה סט - גם טראקים וגם מיקסוס
Gil Shwarts
דבר ראשון ברוך הבא
דבר שני אתה צודק בהחלט
שלומי זידן הוא אחד התקליטנים הכי טובים שיש בארץ
יש לי כמה סטים שלו במחשב
הוא פשוט אדיר.

yahel222
טוב אז רוב האנשים פה בפורום לא כאלה שהולכים להרבה מסיבות בת"א במועדונים גדולים ומכירים את מי שמתקלט בבי יו
אז לא הפתיע אותי שאמרתם חממי וגוטמן וגיטלמן שלדעתי שלושתם פשוט תותחים

אבל חוץ מהם יש גם את שלומי זידן שהזכירו אותו שהוא תותחחחחחחחח
ואת הרזידנט של האומן 17 סהר זנגלביץ שהוא גם די ג'יי ענק לא סתם נהיים רזידנט של אחד הדיסקוטקים הטובים בישראל (בין ה 3 הראשונים יחד עם הדום והטי אל וי)
ויש עוד טובים כמו עופר ניסים ואסי קוז'אק
MoSH_MaN
אני לא הולך להרבה מסיבות בתקופה האחרונה של 2001 -2002

ואני זוכר את גוטמן איך שהוא מתקלט אז לדעתי הוא מעל כולםםםםם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement