|
LOL, wat vonden jullie van de partyanimals destijds???? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dr. Kuipers |
Vond die muziek vroeger best humor :D
Heb nog een CD liggen: HAPPY HAKKUH :D:D:D
Party Animals kan ik me nog wel een clip van herrineren, is geloof ik Have You Ever Been Mellow, is toch een clip met die gasten die over een brug in Adam aan het rennen zijn :conf:
En een clip van Flamman & Abraxas was iets met een paard en veel wit poeder :rolleyes: , weet zo alleen niet meer bij welk nummer die clip hoorde.... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Party Animals kan ik me nog wel een clip van herrineren, is geloof ik Have You Ever Been Mellow, is toch een clip met die gasten die over een brug in Adam aan het rennen zijn :conf:
|
Technohead - I Wanna Be A Hippy:D |
|
|
| Tha Force |
ik was toen (1996, kmeen dat ze toen ongeveer de meeste nummers uitbr88) 8...
'Maar kep de laatste tijd wel aardug wat van ze gehoord, vet FLIPPEN!! Neej zijn wel grppig,
Favo: Party Animals - Have you ever been Mellow
Dune - Hand in Hand (zowwwnn relaxed plaatje, vooral die vocals zijn lachuh) kep die plaat trouwens al een keer geprobeerd te remixen maar lukte nie egt! |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
En een clip van Flamman & Abraxas was iets met een paard en
veel wit poeder , weet zo alleen niet meer bij welk nummer
die clip hoorde.... |
Die clip hoorde bij i'll be your only friend :p |
|
|
| serialkillah |
Party Animals - Misadventures Of The Spiegel Man vondt ik echt wel een bruut nummer... ik heb nog 2 platen van ze nl: hava naquila en aquarius (op vinyl) en daar staan per plaat 6 nummers ofzo op van die 6 waren er minimaal wel 3 goed maar ik weet de titels zo niet meer...
Flamman en Abraxas waren toendertijd idd bruut vooral het draaien van hun vondt ik toen wel goed maar dat was dan wel hardcore:) |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik was toen 12/13...zwaar stampen op schoolfeestjes :D
VOor de rest was t wel lachuh..maar t is uitgestorven.. |
|
|
| zarch |
| quote: | Originally posted by Optimus
Technohead - I Wanna Be A Hippy:D |
Dit nummer is laatst weer geremixed.
Technohead_-_I_Want_To_Be_A_Hippy_2002-Promo-Vinyl-2002-DOC
Op zich wel grappig, maar niet dat ik zeg supergoed.
Party Animals vink Have you ever been mellow echt strak:) luister hem nog steeds zo nu en dan, memories etc.
Flammen luister ik niet echt meer eigenlijk, maar vond die nummers toen ook best cool:)
Zouden ze van Have you ever been mellow geen 2002 remix kunnen maken? :D Wordt tegenwoordig zowat met alle nummers gedaan. (Stars van Menthal Theo is ook weer geremixed, ze klinken wel lekker.) |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by zarch
Zouden ze van Have you ever been mellow geen 2002 remix kunnen maken? :D Wordt tegenwoordig zowat met alle nummers gedaan. (Stars van Menthal Theo is ook weer geremixed, ze klinken wel lekker.) |
Check Clubspeakers - Have you ever [A1 Mix]
Die lijkt verdacht veel op een remix :D
GrEeTz |
|
|
| zarch |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Check Clubspeakers - Have you ever [A1 Mix]
Die lijkt verdacht veel op een remix :D
GrEeTz |
Die gaan we is ff checken. Is ie beetje relaxt? |
|
|
| HardKiller |
| Dune - Million miles away from home, dat is een goed nummer :) |
|
|
| TranceFool |
| Let me knooooowwww when its good to goooooo......I said whoohooooo.....tadatatada tadatadatadatadatada :D:D:D VET nummer |
|
|
| Kamaya |
| quote: | | Dune - Million miles away from home, dat is een goed nummer |
Dit vind eigenlijk nog steeds wel een erg lekker nummertje. Ik heb destijds de cd-maxi single daarvan gekocht, staan erg lekkere remixen op.
Verder luisterde ik op opgenomen bandjes (van de radio) heel de top 40 en daarbij ook F&A en P A. (dit was dus vroeger, toen ik nog heel klein was).
De groeten. |
|
|
|
|