return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
LOL, wat vonden jullie van de partyanimals destijds???? (pg. 3)
View this Thread in Original format
mido
Ik heb nog steeds het vinyl liggen van I wanna be a hippy! :)
whehe

Goede oude tijd! :)

En de complimentjes zal ik even door gooien naar Remsy! :)

Zal ff tegen hem zeggen dat hij moet kijken in deze thread! :)

Zal hij wel tof vinden!
moogwai
Ik vond de meeste tracks van Flam & Abraxas altijd wel vet... Ik vind Partyanimals - Good Vibrations nog steeds een van mijn beste aankopen... paar toptracks en nog een hoop onzin tracks zoals.. Bureau Vis, Wapperdewap en Opzij, Opzij :D:D:D

Mijn favoriete tracks:

Party animals - Used & abused <---- dies echt super.
Party Animals - Die Nazi Scum <---- zeker vette track
Party Animals - Vaag... heel vaaag
en natuurlijk Have You Ever been mellow, Hava naquila en Aquarius.. tweede album van hun vond ik wel duidelijk minder.

En die drie topnummers onder hun eigen naam (I Need Love, Good to go en I'll be your only friend) vond ik ook vet.

Eem klasgenoot van mij heeft trouwens bij McLynx in de klas gezeten.. toen hij nog beroemd was :p
magrec
Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap
Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap
Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap

Geweldig die heb ik nog op een mysteryland cd staan van 1996 (live versie hahaha) slaat echt nergens op echt godsvergeten hard beuken gewoon. De rest van die liedjes waren ook wel grappig :D
Optimus
magrec = ex-gabber?:D
TimeportE
quote:
Originally posted by Optimus
magrec = ex-gabber?:D

de wonderen zijn de wereld nog nie uit!! :D:D:D
magrec... hardcore revolutionair :p
magrec
SSSSSSSSSST

;)
Biohazard
magrec de progressive liefhebber een ex gabber? ha dik nou echt niet verwacht

over de party animals, ja ze waren wel grappig maar ik vond dune altijd beter. Million miles from home en natuurlijk HARDCORE VIBES!!! the memories.....

trouwens ff vraagje tussendoor, wat is er met gabber peit gebeurd? Is hij gewoon verdwenen in het niets?
magrec
Nee joh ik ben nooit echt gabber geweest 1996 toen was ik 13 man.
Ik vond die muziek wel leuk, die hell raiser cd's, thunderdomes etc ik had er wel een aantal

heb ze in 2000 wel allemaal verkocht (behalve die mysteryland cd ) aan een klasgenoot 1995/1996 brugklas hehe al die leuke schoolfeessies haha.
zarch
1996/1997 was 12 ofzo:) en maat thunderdome luisteren en naar de RTC winkel gaan voor flyers:) wat een tijd en op schoolfeesten allemaal hardcore aanvragen.
Optimus
Gebber piet is RnB dj geworden. Hij heet nu MastaPlaya Piet ghehehe:D:D:D

Akira
ik vond toen de tijd de party animals wel grappig enzo...zo'n gast van hun kwam toen ook altijd bij ons in de winkel om zijn comics te halen.
serialkillah
quote:
originally posted by Mido
Ik heb nog steeds het vinyl liggen van I wanna be a hippy!


wat was dat een kut plaat. (de radio versie dan)..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement