|
LOL, wat vonden jullie van de partyanimals destijds???? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mido |
Ik heb nog steeds het vinyl liggen van I wanna be a hippy! :)
whehe
Goede oude tijd! :)
En de complimentjes zal ik even door gooien naar Remsy! :)
Zal ff tegen hem zeggen dat hij moet kijken in deze thread! :)
Zal hij wel tof vinden! |
|
|
| moogwai |
Ik vond de meeste tracks van Flam & Abraxas altijd wel vet... Ik vind Partyanimals - Good Vibrations nog steeds een van mijn beste aankopen... paar toptracks en nog een hoop onzin tracks zoals.. Bureau Vis, Wapperdewap en Opzij, Opzij :D:D:D
Mijn favoriete tracks:
Party animals - Used & abused <---- dies echt super.
Party Animals - Die Nazi Scum <---- zeker vette track
Party Animals - Vaag... heel vaaag
en natuurlijk Have You Ever been mellow, Hava naquila en Aquarius.. tweede album van hun vond ik wel duidelijk minder.
En die drie topnummers onder hun eigen naam (I Need Love, Good to go en I'll be your only friend) vond ik ook vet.
Eem klasgenoot van mij heeft trouwens bij McLynx in de klas gezeten.. toen hij nog beroemd was :p |
|
|
| magrec |
Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap
Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap
Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap Wap wap wapper de wap
Geweldig die heb ik nog op een mysteryland cd staan van 1996 (live versie hahaha) slaat echt nergens op echt godsvergeten hard beuken gewoon. De rest van die liedjes waren ook wel grappig :D |
|
|
| Optimus |
| magrec = ex-gabber?:D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Optimus
magrec = ex-gabber?:D |
de wonderen zijn de wereld nog nie uit!! :D:D:D
magrec... hardcore revolutionair :p |
|
|
| Biohazard |
magrec de progressive liefhebber een ex gabber? ha dik nou echt niet verwacht
over de party animals, ja ze waren wel grappig maar ik vond dune altijd beter. Million miles from home en natuurlijk HARDCORE VIBES!!! the memories.....
trouwens ff vraagje tussendoor, wat is er met gabber peit gebeurd? Is hij gewoon verdwenen in het niets? |
|
|
| magrec |
Nee joh ik ben nooit echt gabber geweest 1996 toen was ik 13 man.
Ik vond die muziek wel leuk, die hell raiser cd's, thunderdomes etc ik had er wel een aantal
heb ze in 2000 wel allemaal verkocht (behalve die mysteryland cd ) aan een klasgenoot 1995/1996 brugklas hehe al die leuke schoolfeessies haha. |
|
|
| zarch |
| 1996/1997 was 12 ofzo:) en maat thunderdome luisteren en naar de RTC winkel gaan voor flyers:) wat een tijd en op schoolfeesten allemaal hardcore aanvragen. |
|
|
| Optimus |
| Gebber piet is RnB dj geworden. Hij heet nu MastaPlaya Piet ghehehe:D:D:D |
|
|
| Akira |
| ik vond toen de tijd de party animals wel grappig enzo...zo'n gast van hun kwam toen ook altijd bij ons in de winkel om zijn comics te halen. |
|
|
| serialkillah |
| quote: | originally posted by Mido
Ik heb nog steeds het vinyl liggen van I wanna be a hippy! |
wat was dat een kut plaat. (de radio versie dan).. |
|
|
|
|