return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Roger Sanchez STHLM 6 dec!!!!!!
View this Thread in Original format
Amnezia
ROGER SANCHEZ @ CAFÉ OPERA 6 DECEMBER

Entréavgift: *EDIT* 200 pix

Förköp: finns inte

Öppet: 22.00-03.00

Spelschema:

Roger Sanchez 24.00-03.00

Ida Engberg 22.00-24.00


gaaalet:wtf: som tröst för man inte har råd på nån av kryssarna e de här perfekt...3 tim Rogge :eyespop: hade gärna fått vara 6tim set dock =p hans Le Queen Paris set från 040605 e tjofräs.. 4tim me allt från tribalt, prog till funky...perfekt uppvärming :)
Braxen
Kan bli riktigt jävla bra
fe_maLe
ohhh...från 18???:)
hustler
Det kommer vara Caféts vanliga ålder, tror inte de gör ett undantag för att Sanchez kommer..


Förövrigt så ryktas det om att Guetta kommer till Stures med sitt F*ck Me I'm Famous concept inom en snar framtid..
HappyCow
Cool. Kanske man ska passa på att glida på. Han spelade på Zouk när jag var i Singapore i januari, men då var jag för sliten för att dra dit :toothless
Amnezia
BUMP :p

time för roll call snart kanske ? =p

amnezia + 1 om ja fixat soffa o sova på som jag tror e fixat =)
...
..
.
benni
stockholm ligger så långt ifrån :/
mr_fisken
har varit sjuk länge men är jag bra tills nästa vecka så är det givet att jag kommer .. isf måste det bli förfest på söder :D
fede
nån som va där ?
Braxen
..tur att jag inte åkte in kan jag väl säga ;)

[SWE]Helios
Ok, två heta fester i sthlm samma helg. Men kommer jag in om jag är 19? =/
hustler
quote:
Originally posted by Braxen
..tur att jag inte åkte in kan jag väl säga ;)


Dårå? Hörde att det var mycket muppar men att Sanchez var hur bra som helst?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement