|
Roger Sanchez STHLM 6 dec!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
ROGER SANCHEZ @ CAFÉ OPERA 6 DECEMBER
Entréavgift: *EDIT* 200 pix
Förköp: finns inte
Öppet: 22.00-03.00
Spelschema:
Roger Sanchez 24.00-03.00
Ida Engberg 22.00-24.00
gaaalet:wtf: som tröst för man inte har råd på nån av kryssarna e de här perfekt...3 tim Rogge :eyespop: hade gärna fått vara 6tim set dock =p hans Le Queen Paris set från 040605 e tjofräs.. 4tim me allt från tribalt, prog till funky...perfekt uppvärming :) |
|
|
| Braxen |
| Kan bli riktigt jävla bra |
|
|
| fe_maLe |
| ohhh...från 18???:) |
|
|
| hustler |
Det kommer vara Caféts vanliga ålder, tror inte de gör ett undantag för att Sanchez kommer..
Förövrigt så ryktas det om att Guetta kommer till Stures med sitt F*ck Me I'm Famous concept inom en snar framtid.. |
|
|
| HappyCow |
| Cool. Kanske man ska passa på att glida på. Han spelade på Zouk när jag var i Singapore i januari, men då var jag för sliten för att dra dit :toothless |
|
|
| Amnezia |
BUMP :p
time för roll call snart kanske ? =p
amnezia + 1 om ja fixat soffa o sova på som jag tror e fixat =)
...
..
. |
|
|
| benni |
| stockholm ligger så långt ifrån :/ |
|
|
| mr_fisken |
| har varit sjuk länge men är jag bra tills nästa vecka så är det givet att jag kommer .. isf måste det bli förfest på söder :D |
|
|
| Braxen |
| ..tur att jag inte åkte in kan jag väl säga ;) |
|
|
| [SWE]Helios |
| Ok, två heta fester i sthlm samma helg. Men kommer jag in om jag är 19? =/ |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Braxen
..tur att jag inte åkte in kan jag väl säga ;) |
Dårå? Hörde att det var mycket muppar men att Sanchez var hur bra som helst? |
|
|
|
|