return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Impulz outdoor vs. Dancevalley?!
View this Thread in Original format
YojiBiomehanika
Impulz outdoor gaat maar 37,50 euro kosten!!! Zo ongeveer de helft van Dancevalley, en daar bij komt ook nog dat dit de hele nacht doorgaat en dv al om 12u weer is afgelopen!
En wat de DJs betreft: er komen toch ongeveer dezelfde Djs en acts, en in eind juni/begin juli is et in Nederland toch meestal al vet goed weer.
Ik denk dus daat Impulz een misschien wel betere optie is en dan ook nog veel goedkoper!!!

wat vinden jullie?
Blik
beetje vroeg nog, aangezien er van allebei de events nog niks bekend is
TranceFool
Ik denk dat DV toch wel met wat 'grotere namen' komt dan Impulz, maar daar is het geld dan ook naar :)
Optimus
DV is natuurlijlk wel een feesie dat heel de dag duurt
ennneeeee DV is natuurlijk wel wat groter met al die tenten ipv Impulz met HH en 2 trancetentjes ghehehe:D:D:D
TimeportE
ik ga zowizo nie naar DV want dan ben ik denk ik op vakantie.. valt Impulz op een andere datum of nie?? als ik dan nie weg ben misschien wel een goed idee!! :)
edit.. Yoji, je sig doe het nie omdat die server pics linking nie ondersteund.. zou em op een andere site zetten!
basvh
grote kans dat ik er heen ga want yoji komt!!!!!
maar eerst maar rest van line up afw8ten.

dance valley ga ik misschien heen, moet alleen nog kaarten zien te regelen en dat gaat moeilijk worden
Akira
Nou ik denk toch echt wel dat de LINE up van DV Veel beter zal zijn Met veel meer grote namen zoals van het caliber:tiesto,carl cox,sven vath etc...en dat er op IMPULZ 1-2 van zulke jongens komen.

Maar ja voor die grote namen moet je ook dik betalen :D:D:D
Gurian
Ik ga in ieder geval naar Impulz outdoor. Tis bijna in mn achtertuin dus dan is de keuze voor mij niet zo moeilijk om te maken.
Marco Harleman
Hee gurian achtertuin he, waar woon je ergens in Twelle. Heb je trouwens al iets gehoord dat ze 2 feesten op bussloo willen geven?
kolkiewolkie
wanneer is impulz outdoor eigenlijk? was dat vorig jaar niet in september ofzo? zouden we nog heen, maar toen verzwikte dubbink zijn poot.... stond wel een chillen line up EN is dicht bij huis.. 3 kwartiertjes tuffen ofzo..

greetz

Gurian
quote:
Originally posted by Kolkiewolkie

wanneer is impulz outdoor eigenlijk? was dat vorig jaar niet in september ofzo? zouden we nog heen, maar toen verzwikte dubbink zijn poot.... stond wel een chillen line up EN is dicht bij huis.. 3 kwartiertjes tuffen ofzo..

impulz outdoor is op 29 juni a.s. verder is er nog nix bekent

quote:
Originally posted by Marco Harleman

Hee gurian achtertuin he, waar woon je ergens in Twelle. Heb je trouwens al iets gehoord dat ze 2 feesten op bussloo willen geven?

Nee nog nix van gehoord. Wist het alleen van Impulz outdoor.

[off topic] check je pm ff marco
TimeportE
quote:
Originally posted by Gurian

impulz outdoor is op 29 juni a.s. verder is er nog nix bekent

damn dan ben ik dus net 1 dag op vakantie.. dat gaat dus nie door.. :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement