|
[Vrijdag 17-11-2006] Blend @ Musicafé Leuven (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| kzal hier eens een ballonnetje oplaten :d |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb een DJ-contest die avond :( Anders had ik er zeker bij geweest. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb een DJ-contest die avond :( Anders had ik er zeker bij geweest. |
Schrappen die handel! :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Hell no. Eindelijk nog eens een deftige en faire contest, en ik mag verdorie 1u15 (!) spelen. Dat laat ik niet schieten hoor :)
Maar geef inderdaad jullie ogen goed de kost, met in het achterhoofd een trancefeestje ;) |
|
|
| Blue Sky 99 |
Rollcall :)
Blue Sky + 1 |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Niemand meer geďntresseerd? :nervous: |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Niemand meer geďntresseerd? :nervous: |
toch wel :)
ma kmoet zien of ik volk meekrijg voor te gaan |
|
|
| Progrez |
Ik zal er zijn.
Blue Sky + 1
Progrez |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik zal nog relatief vroeg terug zijn van de dj-contest, maar ik betwijfel of mijn gezelschap nog mee naar Leuven zal willen doorrijden :( |
|
|
| christina |
ik zit toch al in leuven, dus... :D
Blue Sky + 1
Progrez
christina |
|
|
| TOR |
Allez J, het BeTA-team verwelkomt u met open armen :)
Blue Sky + 1
Progrez
christina
TOR
Push2005?
Real? |
|
|
| Jasperovitsj |
| I'll try, maar ik kan echt niks garanderen, aangezien ik niet de chauffeur ben :) |
|
|
|
|