|
[Vrijdag 17-11-2006] Blend @ Musicafé Leuven (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Ik ben er niet meer geraakt, en precies maar goed ook. Toch jammer dat progressive in België toch altijd zo slecht onthaald wordt :sadgreen: |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Geen BeTA's gezien trouwens, had er dan niemand z'n BeTA-shirt aan? Aangezien dat'k nog nooit iemand ontmoet heb was dat m'n enige referentiepunt dus :p |
Hebt ge die luidruchtige zatlap gezien die gemiddeld vijf seconden deed over een pint?
Awel, da was Luc/Push2005/Distant Planet.
Goei locatie voor een beta-avond. Of er volk op gaat afkomen is een ander vraag. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Progrez
Hebt ge die luidruchtige zatlap gezien die gemiddeld vijf seconden deed over een pint?
Awel, da was Luc/Push2005/Distant Planet.
Goei locatie voor een beta-avond. Of er volk op gaat afkomen is een ander vraag. |
Zo waren er echter wel meer :p
Goeie locatie idd, daar ben'k nog steeds van overtuigd. Maar na gisteren heb'k wel serieuze twijfels bij de slaagkansen van zo'n avond daar. Het was toch echt wel povertjes gisteren. In tegenstelling dan eigenlijk met de progressive feesjes van Purple Snow, dat laatste vond ook in MusiCafé plaats en was erg geslaagd te noemen. De inkomprijs lag toen wel een pak hoger waardoor er mss alleen maar mensen afkomen die ook werkelijk geďntresseerd zijn in de muziek? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Real
'k Heb vannacht mijn auto nog vastgereden in een bos in the middle of nowhere. |
Lol, hoe hebt ge dat gedaan? :p
Ik deel de mening van de rest wat betreft het feest. Er werd in de main room lange tijd te diep gedraaid, waardoor er meer volk zat in de house/mnml room boven, lol. De monotone Digweed-progressive kon me zelf ook niet helemaal bekoren. Dynamic Bros hebben de avond idd nog wat kunnen redden met krachtige en melodieuze house/prog. Het was een vreemd gevoel te beseffen dat de dansvloer op zo'n laat uur nog kon volstromen.
In ieder geval vond ik de locatie bijzonder leuk, gezellig ingericht met zeteltjes die nog een stuk comfortabeler zijn dan die in de Rector. Mooi kleurenschema ook, het oogt allemaal zeer intiem en ŕ l'aise. Ik zou mijn aandacht toch op deze zaak richten voor een volgende BeTA party, het heeft alle ingrediënten voor een geslaagd feest. Enig negatief punt is misschien dat de dj booth bijzonder hoog staat, waardoor het overzicht voor de dj's wat beperkter is. Voordeel is wel dat het publiek ook de trap op kan en zo op hetzelfde niveau van de dj kan komen, maar het geluid is daar dan wel weer kut. :p
Beneden klinkt alles mooi zuiver, leuke belichting ook en er is een rookmachine. Qua setup dus een uiterst geschikte locatie, benieuwd naar de prijs.
Helemaal boven is er nog een tweede zaaltje dat eveneens bijzonder gezellig is, maar ik weet niet of het een goed idee is om op de BeTA party een onderscheid te maken, tenzij de dj boven voor een zeer mager publiek wilt draaien. Ik zeg mager omdat de benedenverdieping me ruimschoots voldoende lijkt voor het publieksaantal dat traditioneel op het feest afkomt. Voorwaarde is wel dat er een milde toegangsgeld wordt gevraagd (2/3eur?), want zoals Blue Sky aanhaalde riskeer je een overrompeling van mensen die absoluut niets met trance of progressive te zien hebben zoals gisteren. Ik weet niet of de eigenaar ook gratis toegang zou toestaan, dat zou allemaal es bekeken moeten worden. In ieder geval zie ik een volgende BeTA-party daar zeker gebeuren, alleen is er dus de dj die vrij afgezonderd staat van het publiek. Globaal genomen toch een gezellige locatie in het hart van Leuven. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
Lol, hoe hebt ge dat gedaan? :p |
Ik ben, tegen beter weten in, en om de prijs van m'n parkeerticket te beperken, direct in mijne auto gestapt en de autostrade op gereden. :nervous: De eerste afrit ben ik er terug afgereden en heb ik een rustig plaatske opgezocht om te slapen. Moerassen zijn rustig. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
De eerste trein terug naar huis dus; maar de frieten en het bier hebben gesmaakt :p |
twee keer zelfs!:D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Toch jammer dat progressive in België toch altijd zo slecht onthaald wordt :sadgreen: |
Tja als het nu goeie progressive was zou ik nog zeggen. Maar CP heeft me enorm teleurgesteld. Goed dat Dynamic Bros nog redelijk waren, wel al om 3 uur doorgegaan want men kameraad zen licht ging uit :haha:
| quote: | Originally posted by TOR
De monotone Digweed-progressive |
Precies al 2 jaar geen Digweed set gehoord ;) |
|
|
| TOR |
Ah, ge was daar ook :)
Digweed is het laatste anderhalf jaar idd fel verbeterd, ik doelde op zn sound van net daarvoor. |
|
|
| Real |
| By the way, ik heb een volledige track kunnen ID'en!!!!! Chable & Bonnici - Ride namelijk. :crazy: |
|
|
| Bertn |
over die DJ-booth:
Ik heb een paar keer gedraaid daar en ge hebt van bovenaf eigenlijk een zeer goed overzicht over de dansvloer vond ik:) De DJ-installatie is ook de beste waar ik in Leuven mee heb gedraaid... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
By the way, ik heb een volledige track kunnen ID'en!!!!! Chable & Bonnici - Ride namelijk. :crazy: |
Ik ook; ééntje op heel de avond:
Angello & Ingrosso - Click :D:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Angello & Ingrosso - Click :D:p |
 |
|
|
|
|