|
Limburgse Trance scene
|
View this Thread in Original format
| Tom Fische |
Ik ben op zoek naar Limburgse Trance DJ's, vooral aan de kant van Bilzen, ik ben nl. van daar...
om op die manier toch wat connecties te krijgen met stijlgenoten, want in bilzen is't tegenwoordig precies allemaal electro...
kzou et fijn vinde mocht ge hier allemaal iets achterlate als ge van in de buurt zijt(dan weet'k tenminste dat'k ni alleen ben;) ), en eventueel een e-mailadreske ofzo...
greetz! |
|
|
| Dev |
DJ (nog) niet, liefhebber wel.
Ben van Tongeren. :) |
|
|
| Tom Fische |
| vet :) wilt ge draaitafels kope dan? of cd-spelers misschien? :) |
|
|
| mellow_head |
| TONGEREUHHH!! |
|
|
| Phortastic |
trancescene in limburg??
lol. Like there is any scene in den limburg :)
Tenzij ge natuurlijk de mac queen of het karrewiel the shizzle vindt... :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Limburg zit vol met groovesletten ja... |
|
|
| Phortastic |
Groove ftw he :rolleyes:
Kon het ni laten :p |
|
|
| Desperado22 |
| lol... what a new fantastic thread :toothless |
|
|
| DJ Sid |
| Ben van Meeuwen (vrij dicht bij Bree), heb vroeger nog wel trance gedraaid, nu ben ik overgeschakeld op house :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
Ben van Meeuwen (vrij dicht bij Bree), heb vroeger nog wel trance gedraaid, nu ben ik overgeschakeld op house :) |
Collaborateur :o |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Collaborateur :o |
mah, ik moest van de mama :sadgreen: :nervous: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
mah, ik moest van de mama :sadgreen: :nervous: |
Pffft, en wat als ze vraag om RnB te draaien....of om Helmut Flooty te draaien...een hoer zijde!!! een hoer!!! een hoer van de comformiteit en de oppressie. Bukt zo diep als je wil, ze zullen altijd dieper in u willen gaan.
Draait maar house manneke...draait maar...op een dag betallen wij, de echte muziekappreciateurs, u dat wel terug...kzweert het u!
:crazy: |
|
|
|
|