return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
het duurt nog ff, maarrem... 4 Elements?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by Optimus
hoezo? je slaapt zondag toch????

nah je wil mij nie zeggen dat als je naar een feest ben geweest en je zondagochtend thuiskomt en dan kan slapen, dat je maandaagochtend fit een examentje kan maken....
Optimus
quote:
Originally posted by TranceFool

nah je wil mij nie zeggen dat als je naar een feest ben geweest en je zondagochtend thuiskomt en dan kan slapen, dat je maandaagochtend fit een examentje kan maken....


ik moest de maandag na Dance Valley gewoon werken toen... ik was fit hoor ghehehe

meestal slaap ik als ik zeg maar 11 uur sochtends thuis ben gekomen tot een uurtje of 15 door. Dan kan ik gewoon om 23 uur weer naar bed, nix aan de hand, lekker fit:D
Gekhous
ja psies... ik gebruik niet eens pillen ofzo en ik ben de dag na de dag na weer fris & fruitig
Optimus
quote:
Originally posted by Gekhous
ja psies... ik gebruik niet eens pillen ofzo en ik ben de dag na de dag na weer fris & fruitig


ikke wel ghehehe

en ik ben ook fris en fruitig erna:D:D:D
TranceFool
haha nou ik nie.....ik moet me mentaal ook een beetje kunnen voorbereiden :p. Lijkt me gewoon beter dat ik niet ga.....helaas :(
Jukx
quote:
Originally posted by Optimus


hoe kom jij gratris aan een kartje, ik wil dan ook!!!:D:D:D


nou gewoon..
..Peter Luts van UDC beroven ofzo! ;)
Optimus
quote:
Originally posted by Jukx


nou gewoon..
..Peter Luts van UDC beroven ofzo! ;)


zullen we hem dan ook gelijk beroven van DV kaartjes?:D:D:D
Optimus
wie gaan er nou eiegnlijk? niemand?
ScuL
ik misschien ook..
paar klasgenoten gaan dus ;)
MaGiK54
Drie uur Cox is genoeg reden om naar dit feessie te gaan. De rest van de line-up is wel redelijk. Naar Secret Cinema ben ik ook wel benieuwd.

Jappio
/me is zeer teleurgesteld in zn maten... Hebben we eindelijk is een feestje op zo'n 20 minuten van mn huis (ja ok, dan moet de metro gelijk aan komen rijden) en dan gaan al die nichten niet :mad: :mad: :mad:

Zwaar zuigend
DJ Bladerunner
75 % van de line-up is onbekend voor me, maar een groot gedeelte van mijn vrienden gaan ook. Ik twijfel nog of ik ga, maar weet iemand of de kaartjes hard gaan?
Zodat ik op het laatste moment eventueel kaartjes kan halen, als ik me bedenk om te gaan.

DJ Bladerunner
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement