return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
het duurt nog ff, maarrem... 4 Elements??
View this Thread in Original format
Gekhous
http://www.4-elements.nl/

jazeker de hypotheker!!
TimeportE
ik wil zeker nog eens carl cox live zien.. maar dan gaat het nie want dan zit ik midden in de examens!! de rest van de line-up is wel redelijk.. aantal goede HH dj's.. :)
Optimus
ik weet nog niet zeker... maar dr zit een grote kans dat ik dr ben... lekker vlakbij... line up = niet verkeerd...:)
Akira
ik vind de line up daarentegen niet eens super...dus ik denk niet dat ik er bij ben...
Jukx
ik vind de line-up echt 3x niks, maarja ik hou dan ook niet van hardhouse, dus ik ga er zeker geen kaartje voor kopen. maar ik ga nog wel ff kijken of ik gratis aan een kaartje kan komen.. misschien dat ik dan wel ga! ;)
Optimus
quote:
Originally posted by Jukx
ik vind de line-up echt 3x niks, maarja ik hou dan ook niet van hardhouse, dus ik ga er zeker geen kaartje voor kopen. maar ik ga nog wel ff kijken of ik gratis aan een kaartje kan komen.. misschien dat ik dan wel ga! ;)

hoe kom jij gratris aan een kartje, ik wil dan ook!!!:D:D:D
TranceFool
Ik wilde heel graag....lekker dichtbij....maar die knakkers organiseren het pesies in het weekend van mn examen dus ik ga nie :(. Op dat moment toch net ff ietsie belangrijker :)
Kamaya
Line up vink nie geweldig en ik heb ook examens. Dat laatste telt toch wel even zwaarder.
basvh
super line up, voor mij dan als hardhouser maar heb ook examens erg kut dus. me examens zijn belanrijker dus ben niet van de party:( :(
Gekhous
wat maakt 1 avondje nou uit voor je examens?!?!!?!? :):)

TranceFool
quote:
Originally posted by Gekhous
wat maakt 1 avondje nou uit voor je examens?!?!!?!? :):)

whehe, nou....als ik een examen ga maken van drie uur wil ik dat examen wel maken en niet op mn tafeltje in slaap vallen :p
Optimus
hoezo? je slaapt zondag toch????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement