|
Tiesto 2. desember? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nordboh |
Om man er interresert i å høre tiesto så synes jeg ikke 450 er så galt, han er da tross alt ikke så ofte i norge. Skal man dra utenlands blir det fort mye dyrere.. :)
Håper det blir mye folk, men synd om billettprisen hindrer folk.. |
|
|
| Soeder |
det blir nok stappa uansett om folk her svikter.
Btw, er det noe sted der hvor det blir 20 og sprit? |
|
|
| dj_alfi |
| Billettprisen er kanskje ikke så jævlig gal egentlig.. Mor&Far paya 700 og noe for billetter til the Boss, og de gikk før konserten var over pga jævlig rævva lyd. |
|
|
| alieu |
| hva spiller tiesto om dagen, da? skal på konserten og er litt spent på hva jeg kommer til å høre fra ham. kan ikke akkurat si jeg er så veldig imponert over f. eks dance 4 life. den er helt tragisk dårlig |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by alieu
hva spiller tiesto om dagen, da? skal på konserten og er litt spent på hva jeg kommer til å høre fra ham. kan ikke akkurat si jeg er så veldig imponert over f. eks dance 4 life. den er helt tragisk dårlig |
det blir nok en del gammelt, og jeg har hørt han spiller en del techno (eller var det house? lol) i settene sine... dette hørte jeg da jeg tura baller så godt mulig de snakket om en annen.. evt ikke i det hele tatt :P |
|
|
| Ariah |
| ture baller? hva er det :conf: |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by Ariah
ture baller? hva er det :conf: |
nevermind :P |
|
|
| KrissO |
Du kan nok vente en del house ja. Prog house whatever. Og som alfi sier så slengern sikkert inn noen classics også.
Er spent selv egentlig :D |
|
|
| ChrisWG |
| hahaha alfi du virker som en bra fyr... PM meg msn-addressen så hooker vi opp med skikkelig tripping balls til Tiësto.. |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by ChrisWG
hahaha alfi du virker som en bra fyr... PM meg msn-addressen så hooker vi opp med skikkelig tripping balls til Tiësto.. |
høres ut som en PLAN :toothless |
|
|
| nordboh |
| Nå nærmer det seg folkens, tror dette blir bra. Ikke sett tiesto siden subcity jeg.. |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by nordboh
Nå nærmer det seg folkens, tror dette blir bra. Ikke sett tiesto siden subcity jeg.. |
w00t, se etter meg a.. jeg er han som kommer til å ture :P |
|
|
|
|