return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Tiesto 2. desember? (pg. 2)
View this Thread in Original format
nordboh
Om man er interresert i å høre tiesto så synes jeg ikke 450 er så galt, han er da tross alt ikke så ofte i norge. Skal man dra utenlands blir det fort mye dyrere.. :)
Håper det blir mye folk, men synd om billettprisen hindrer folk..
Soeder
det blir nok stappa uansett om folk her svikter.
Btw, er det noe sted der hvor det blir 20 og sprit?
dj_alfi
Billettprisen er kanskje ikke så jævlig gal egentlig.. Mor&Far paya 700 og noe for billetter til the Boss, og de gikk før konserten var over pga jævlig rævva lyd.
alieu
hva spiller tiesto om dagen, da? skal på konserten og er litt spent på hva jeg kommer til å høre fra ham. kan ikke akkurat si jeg er så veldig imponert over f. eks dance 4 life. den er helt tragisk dårlig
dj_alfi
quote:
Originally posted by alieu
hva spiller tiesto om dagen, da? skal på konserten og er litt spent på hva jeg kommer til å høre fra ham. kan ikke akkurat si jeg er så veldig imponert over f. eks dance 4 life. den er helt tragisk dårlig


det blir nok en del gammelt, og jeg har hørt han spiller en del techno (eller var det house? lol) i settene sine... dette hørte jeg da jeg tura baller så godt mulig de snakket om en annen.. evt ikke i det hele tatt :P
Ariah
ture baller? hva er det :conf:
dj_alfi
quote:
Originally posted by Ariah
ture baller? hva er det :conf:


nevermind :P
KrissO
Du kan nok vente en del house ja. Prog house whatever. Og som alfi sier så slengern sikkert inn noen classics også.
Er spent selv egentlig :D
ChrisWG
hahaha alfi du virker som en bra fyr... PM meg msn-addressen så hooker vi opp med skikkelig tripping balls til Tiësto..
dj_alfi
quote:
Originally posted by ChrisWG
hahaha alfi du virker som en bra fyr... PM meg msn-addressen så hooker vi opp med skikkelig tripping balls til Tiësto..


høres ut som en PLAN :toothless

nordboh
Nå nærmer det seg folkens, tror dette blir bra. Ikke sett tiesto siden subcity jeg..
dj_alfi
quote:
Originally posted by nordboh
Nå nærmer det seg folkens, tror dette blir bra. Ikke sett tiesto siden subcity jeg..


w00t, se etter meg a.. jeg er han som kommer til å ture :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement