return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Tiesto 2. desember? (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ_Dark
Tiësto spiller nå og jeg kunne ikke brydd meg mindre!
dj_alfi
fett party... sove nå
DJ_Dark
sex med kjæresten > Tiësto...
KrissO
quote:
Originally posted by DJ_Dark
sex med kjæresten > Tiësto...


haha, taper.
nordboh
Dette var rått!! Ble nesten litt for trangt iblant, så jeg håper på et større sted neste gang. Litt av en kø for å komme inn.

Spektrum hadde vært noe...men da gjør vel politiet og politikerene det de kan for å drepe klubbscenen.
Sjodalf
Fet kveld, helt klart! Magisk stemning vil jeg si :toocool:

Synd jeg ikke fikk med meg absolutt hele settet av Jamie, for han eide virkelig! Ble nesten highlight for meg når han droppa låter som,


Jody Wisternoff - Nostalgia (Remix)
Paolo Mojo - 1983 (Eric Prydz Remix)
Sultan & Ned Shepard - Together We Rise :crazy:
dj_alfi
beste låta jeg hørte var SOuthern Sun... Sykt digg!
KrissO
Fikk tårer av Southern Sun ass, og Chasing Cars.
Men damn for en kveld! Sinnsykt god steming som Sjodalf sa.
Jeg var litt spent på hva vi hadde å vente, men Tiësto skuffet ikke!
Ser han forhåpentligvis igjen neste år :)

Noen bilder:
http://www.ell.no
http://www.slide.com/mscd?pxcid=xsN...yfans=1&bnc=bnc
Ariah
må innrømme at når jeg ser de bildene der så angrer jeg litt på at jeg valgte Trondheim som studieby. Skulle blitt igjen hjemme i Oslo så jeg kunne fått meg misja, tiesto med fler :)

Ser ut som om det var gøy ja, noen som har tracklisten til tijs?

edit:
krisso ser i signaturen din at prydz skal spille på rf den 26. men har ikke sett noen tråd om det her på ta. Er det et annet sted som er bedre for å holde oversikt over arrangementer?
KrissO
Tracklist

"In correct order:
-- First State - Evergreen
-- Super8 & DJ Tab - Won't Sleep Tonight (Dub)
-- Cosmic Gate - Consciousness
-- Tiësto feat. Maxi Jazz - Dance4Life (Berlin Edit)
-- ID
-- Darren Tate vs. Jono Grant - Let The Light Shine In
-- Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiësto Remix)
-- Imogen Heap - Hide & Seek (remix)
-- ID
-- ID
-- Alex M.O.R.P.H. & Talla 2XLC - Full Prelude (Re:Locate vs. Solid Globe Remix)
-- Tiësto feat. Kirsty Hawkshaw - Just Be (Original Mix)
-- ID
-- Cosmic Gate - Should've Known (Wippenberg Remix)
-- Fonzerelli - Moonlight Party (Original Mix)
-- Tiësto - Lethal Industry (Richard Durand Remix)
-- Tiësto feat. BT - Love Comes Again (Original Mix)
-- ID
-- Orjan - Arctic Globe
-- ID
-- Klaus Badelt – He’s A Pirate (Tiësto Remix)
-- Joop - The Future
-- ID
-- ID
-- Tiësto - Flight 643 (Richard Durand Remix)
-- Arctic Monkeys vs. Interstate - Remember The Sun Goes Down (First State Mashup)
-- Tiësto - Adagio For Strings (Original Mix)
-- ID
-- ID
-- Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (Tiësto's In Search Of Sunrise Remix)

Other tracks:
-- Snow Patrol - Chasing Cars (Topher Jones & Blake Jarrell Remix) (Played at approx 01:35)
-- Nic Chagall - WYN (Progressive Mix)
-- Kuffdam & Plant feat. Terry Ferminal - The Ones We Loved (Dogzilla Remix)

Not an accurate tracklist to be honest. Could be a missing ID a couple of places, or maybe the opposite... an ID too much here and there.

Anyway, GREAT to have Tiësto back to Norway again, I was expecting a more proggy set but it was more the opposite.
The first two hours were massive, but the last hour wasn't that good imo.
Finishing off with Silence was too predictable, oh well. I almost died at Southern Sun and Chasing Cars though!
Anyway he pleased the crowd with no doubt, I think we all had an amazing night.
Afterall Tiësto does have a special relation to Norway.

A few of the IDs are techy tunes, feel free to come with suggestions"

Skrev dette på et annet forum =)

danielsebastian
quote:
Originally posted by Ariah
må innrømme at når jeg ser de bildene der så angrer jeg litt på at jeg valgte Trondheim som studieby. Skulle blitt igjen hjemme i Oslo så jeg kunne fått meg misja, tiesto med fler :)

Ser ut som om det var gøy ja, noen som har tracklisten til tijs?

edit:
krisso ser i signaturen din at prydz skal spille på rf den 26. men har ikke sett noen tråd om det her på ta. Er det et annet sted som er bedre for å holde oversikt over arrangementer?


Gjør som meg, flytt hjem igjen. Gløshaugen kan brenne! (:
hva går du forresten? Bare sånn for å være litt off topic.

Uansett, utrolig bra party, koste meg masse med kompiser. :)
Ariah
Jeg går bachelor i informatikk, 1. året.

Hehe, gløs kan brenne ja. Det er på Dragvoll man skulle vært, så mange babes at bare halvparten hadde vært mer enn nok.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement