return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
הפורום משעמם !!!
View this Thread in Original format
yahel222
אני נמצא פה כבר יותר מחודשיים בערך
ושמתי לב שהשבוע נהיה מזה חלש

ט'רדים שיא המשעממים אין בכלל מה להגיב !!!
אולי זה קשור לזה שחלק נסעו לפולין וחלק בצבא

אבל בכל זאת אנשים....להתעורר !!!!!!
DJ-Kreing^^
כן לפורום יש תקופות
יש שבועות שהוא משעמם ויש שבועות שסבבה
לפני שבועיים למשל היה דיי שמח
עכשיו קצת חלש אבל זה יעבור
NyKoN
מסכים איתך.......
Dj Moriano
זה דיי ברור היה שזה יקרה בפסח לכולם יש השלמות
ואני יודע שלי אן כוח להשאר בבית וחלק בפולין ובצבא וכו' זה תקופה שתעבור
MoSH_MaN
שמע יש ימים שאני "די הרבה"
שעתיים בצהריים ככה ,כי יש לי דברים חשבוים אז אין לי למה לקבוע עם חברים כי אני צריך ללכת ואני יודע שמשעמם כאן וזה כבר הרבה זמן.....
אני כבר הרבה זמן בפורום הזה ואני השני הכי ותיק כאן ממי שפעיל(חן ראשון)
אני זוכר איך זה היה פעם בפורום שלא היה אף אחד ישראלי כמעט ועכשיו אחרי שאני די הרבה חודשים כאן אני מבין שזה כבר מיצא את עצמו והכל כאן כמעט רק על השארינג ולא על דיבורים (וזה עוד סיבה למה זה לא צריך להיות כאן,כי זה מה שאנשים רוצים!)

אז או שתפרוש או שתמשיך איך שזה עכשיו...
Life a bitch,then you die
eran
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע יש ימים שאני "די הרבה"
שעתיים בצהריים ככה ,כי יש לי דברים חשבוים אז אין לי למה לקבוע עם חברים כי אני צריך ללכת ואני יודע שמשעמם כאן וזה כבר הרבה זמן.....
אני כבר הרבה זמן בפורום הזה ואני השני הכי ותיק כאן ממי שפעיל(חן ראשון)
אני זוכר איך זה היה פעם בפורום שלא היה אף אחד ישראלי כמעט ועכשיו אחרי שאני די הרבה חודשים כאן אני מבין שזה כבר מיצא את עצמו והכל כאן כמעט רק על השארינג ולא על דיבורים (וזה עוד סיבה למה זה לא צריך להיות כאן,כי זה מה שאנשים רוצים!)

אז או שתפרוש או שתמשיך איך שזה עכשיו...
Life a bitch,then you die


לא נראה לי שזה לגמרי נכון.. כי בכל זאת יש פה אנשים שמנסים לדבר על דברים ולא רק לבקש קבצים..

לפחות זו הדעה שלי...

אוף עוד חצי שעה יש שעתיים השלמות במתמטיקה :confused: :conf:
nesher
נכון
באמת משעמם
פעם היה לי כל שניה על מה להגיב
עכשיו
Nada
מת פה
DJ-Energy
אולי כדאי שאני יהפוך את זה לסטיקי
:p
DjChook
יובל - לא
:)

ובקשר למוש, היה נחמד מאד לקרוא את התגובה שלך ודיברת ממש לעניין
ראית אותי איך היה לי איזה חצי שנה שלא הייתי פה
ועכשיו אני פה מלא זמן
זה תקופות, כי עכשיו יש פה אנשים אחלה ומוזיקה אחלה, וממש סבבה,

אני כבר בקושי מדבר ומגיב על טרדים באנגלית כי הפורום הזה גדל יותר מדי אני חושב
וכל עוד יש את הפינה הקטנה (לא כ"כ קטנה כבר) של ישראל, אז זה אחלה
מה שכן כבר הגיע הזמן שמישהו יסביר לסוואמפר שאנחנו באסיה ולא באירופה,
וחוץ מיזה, אני לא חושב שאנשים צריכים לפרוש,
ואני לא חושב שהפורום הזה הוא על
SHARING
כי אני ת'אמת עד שאני לא אקנה מחשב חדש אני לא ממש מוריד דברים
כי אני עצלן, ואין לי כח למחוק
ואני מסתפק במה שיש,
אני עכשיו חוזר יותר לקטע של המשחקים, במיוחד עכשיו שהולך לצאת
HEROES 4
אני הולך לשבת שעות מול זה אני חושב לפחות....
וגם האייסיקיו תופס לי חלק גדול (אולי מידי) בחיים

טוב אין לי מושג מה אני רושם ואיך זה מתקשר לזה שמשעמם פה אז אני אפסיק
העיקר עוד חצי שעה מכבי מנצחת ! ויש מצב לפיינל פור
ועוד שלוש שעות למרות שאני צהוב בנשמה
אני הולך לעודד את החברים של קשטן עד לניצחון !!!


"לובש אדום הוא בן זונה
אני צהוב בנשמההה
סלים טועמה מחבלל
אני שונא את הפועל"


אבל היום אני חורג מהרגיל
nimrod levi
quote:
Originally posted by DjChook

טוב אין לי מושג מה אני רושם ואיך זה מתקשר לזה שמשעמם פה אז אני אפסיק
העיקר עוד חצי שעה מכבי מנצחת ! ויש מצב לפיינל פור
ועוד שלוש שעות למרות שאני צהוב בנשמה
אני הולך לעודד את החברים של קשטן עד לניצחון !!!


"לובש אדום הוא בן זונה
אני צהוב בנשמההה
סלים טועמה מחבלל
אני שונא את הפועל"


אבל היום אני חורג מהרגיל


אחי אתה באמת רוצה שהם ינצחו???!?!?!?
חס וחלילה אפילו בצחוק אל תגיד את זה...
אבל בטח הם ישחקו בונקר מגעיל כמו תמיד ובטח יגנבו איזה גול בלי להגיע אפילו למצב אחד... הם כל כך מגעילים!!!!
ואמן מכבי ינצחו יש פיינל פור!!!!

DjChook
כן.... אני לא רואה שום סיבה שלא
אבל בוא לא נהרוס את הטרד הזה בהצפה אדומה / צהובה
הוא מספיק חשוב
yahel222
quote:
Originally posted by nesher
נכון
באמת משעמם
פעם היה לי כל שניה על מה להגיב
עכשיו
Nada
מת פה


זה מה שהתכוונתיי אין על מה ומה להגיב

ומוש מה שאתה אומר זה שטויות כי מי שפה בשביל השארינג אז הוא גם ככה בקושי השאיר פוסטים וגם עכשיו לא אז זה בכלל לא קשור !!!
פשוט תתחילו לפתוח ט'רדים מעניינים !!!!!

ובקשר להיום - כדורסל ממש לא אכפת לי מי ינצח זה מעניין לי בקושי את השערות שעל הביצה השמאלית שלי.....:stongue: :stongue:
ובקשר להפועל - או אה...הפועל...ת"א...חיזבאללההההההההההה
פורצה מילאן הלוואי תנצחו את האדומים המסריחים האלה 10-0 ודרור קשטן יתפטר ויבוא למכבי למה הוא תותח ורק לוני החרא הזה העיף אותו כמו אידיוט והרס את הקבוצה !!!!!!

ואם יש פה אוהדים של מכבי חיפה אז קבלו שיר שהמצאנו ביום שבת שעבר במשחק - זה הולך לפי המניגנה של השיר
Boney M - Rivers Of Babylon
האוהדים הירוקים
מעתיקים שירים
יציע ג' עגלה
מכבי חיפה חיזבאללה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לובש אדום הוא בן זונהההההה
אני צהוב בנשמההההההההההההה
סלים טועמה מחבלללללללללללל
אני שונא את הפועלללללללללל

ילא פורצה מילאן !!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement