|
off topic:ג'אמפסטייל
|
View this Thread in Original format
| distortedc |
שמעתי כמה טרקים, אני יודע שיש ריקוד ספציפי ושהמוזיקה נהייתה להיט בבלגיה ומתפתחת בכל אירופה
בעיקר הולנד גרמניה ורוסיהבגדול מדובר במשו שנשמע כמו אולד סקול גאבר זתואומרת הקצב בנוי על קיק דיסטורשן ב4\4
TR909
כמו פעם
לא קיקים שמנים וארוכים כמו שיש היום
אבל בתווך מהירות של
140 - 150 BPM
נגנבתי על הסגנון
השאלה אם יש מישו שמכיר אולי יודע על מסיבות פה בארץ?????????????. |
|
|
| YoraY |
זה נשמע לי כמו איזהההההה מינימאל... אסיד
חח לאדע אין לי מושג על מה מדובר תכלס אבל אשמח לשמוע קטע אחד במה מדובר
ויש לי הרגשה שאין מסיבות כאלה בארץ... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
140 - 150 BPM
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| YoraY |
חחחחחחחחחחחחחח שיואו!
איזה טירוףף! :D
זה כמו איזה הרדסטייל מינימאליסטי ודבילי :) |
|
|
| §chop¥ |
סופסוף מישהו שמדבר לעניין !!!
מוזיקה אלקטרונית במיטבה !:crazy: :crazy: :crazy:
חבל שאין מסיבות כאלה בארץ, אני גם מתעניין כבר הרבה זמן אבל חוץ מכמה מפגשים קטנים לא שמעתי על משהו מיוחד. אולי בזיליון הבא:toocool:
אגב , משום מה בוויקפדיה כתוב שזה סגנון שהולך חזק בארץ..
מעניין מי חושב ככה ?:conf: |
|
|
| omergunr |
ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
ואייי באלוהים אני עושה את זה ביום ראשון בבית ספר עם החברים!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| DJMIKE |
| עשינו משהו כזה באחת המסיבות שלנו אבל בקטנה |
|
|
| sabi10 |
האהאהאאהאה
גדול, פשוט ענק.
אני לא ממש אוהב את סגנון המוזיקה אבל הריקוד הזה פשוט ענק.... |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
עשינו משהו כזה באחת המסיבות שלנו אבל בקטנה |
באחת? רואים שאתה לא נמצא ברחבה:eyes:
כל מסיבה מחדש אנחנו עושים את זה איזה 4-5 פעמים
למרות שבזיליון לא עושים את זה הרבה כי אין מקום אבל ברוזס טחנו את המקום עם זה
אנחנו קוראים לזה ריקוד רוסי חחח אפחד לא שם לב שעשינו את זה גם במסיבת פורום האחרונה?!
דרך אגב סגנון מעפן לא סובל אותו אבל כיף לרקוד ככה גם בקטעי טק והארד |
|
|
| Flotser |
ואי נראה כיף
:)
זה בטח התחיל מבדיחה של כמה אירופאים משועממים,
אבל מגניב
:wtf: |
|
|
| Black Dragon |
אין מסיבות כאלה למיטב ידיעתי אבל כדאי שנעשה אחת חחחח
איזה חזק זההההההההההההההההה
לשתות קצת ולהתפרק :)
אנשים רוקדים כמו משוגעים במסיבות טראנס וזה דיי מזכיר את זה אבל מה ששונה פה זה המוזיקה ובטח שהאוכלוסיה :) |
|
|
|
|