return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Hapoel T.A - Milan ----- Place your bets here!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
טוב אז מה אתם אומרים?

אני שם מסטיק בזוקה ומקופלת על תיקו :)
Flotser
:confused: :confused: :(
כל כך חבל......
DjChook
קצת באיחור עכשיו לא ?
Gil Shwarts
אני לא עד כדי כך דפוק

שמתי ת'פוסט הזה לפני המשחק
אתם לא ראיתם אותו...

תראה את הזמן של הפוסט
Hell_Copter
שמעון גרשון דפוק
מה זה הגול עצמי הדפוק הזה?!?!?
חבל שזה נגמר ככה
DjChook
אני יודע גיל זה היה בצחוק

אוףףףףף איזה באסה
למרות שאני בכלל אוהד מכבי אני לא מבין מה אני עצוב כל כך
עדיין רציתי שהם ינצחו
NyKoN
יאללה חפיף

תחשבו מה הם הביאו לכם עד עכשיו
כל הכבוד שהם בכלל הגיעו למשחק מול צ'לסי
Gil Shwarts
באמת כל הכבוד להם שהגיעו על לעמדה הזאת ובכלל על הנצחון שלהם על מילאן במשחק הראשון.


קבלו ח"ח
yahel222
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
באמת כל הכבוד להם שהגיעו על לעמדה הזאת ובכלל על הנצחון שלהם על מילאן במשחק הראשון.


קבלו ח"ח


פחחחחחח עכשיו קרעת אותי...רואים שאתה חייל

וישששששששששששששששששששש סוף סוף החארות האלה עפו !!!! פורצה מילאן

וכל מי שפה שאומר שהוא אהד מכבי ורוצה שהפועל ינצחו
אז הוא לא אוהד ובטח שלא צהוב בנשמה !!!!
היום ראיינו בערוץ 5 את נמני והוא כמו מכביסט וצהוב בנשמה ובלב אמר שהלוואי והפועל יעופו (במלים קצת שונות כן) ומי שבאמת אוהב את מכבי תמיד רוצה שהפועל לא יצליחו !!!!!!!
ילא עכשיו רק נשאר שנביא גביע:) :)
nimrod levi
די איזה לוזרים הם!!!!
אני לא יכול דווקא שחושבים הופהה הנה יש להם סיכוי לעבור...
הם ידפקו את הכל
חח שמעון גרשון ההומו הזה
מה הוא נוגח את הכדור בכלל?
כמה מפגר הבנאדם יכול להיות?!?!?
הכדור כבר עבר את אינזאגי....
עזבו שונא את הפועל!!!

Hell_Copter
כל האוהדים האלה של מכבי ששונאים הפועל זה די צביעות... למה זה הישג של המדינה גם... לא רק הקבוצה

ועכשיו לסיפור אחר...
בטיסה חזרה לארץ הדייל סיםר לי ולעוד שני חברים שלי שהוא אוהד את מכבי בכדורסל.. אוהד שרוף
קיצר הוא אמר שבמשחק נגד צסקא לפני כמה שבועות... מתי שהיה גם משחק של הפועל נגד פארמה הוא ישב בבית קפה ביד אליהו וראה את המשחק עם האנשים שם
שהיה את הגול של הפועל כולם היו שמחים והתחבקו וכל זה
אחר כך שרפי גינת הודיע ברמקול שהפועל ניצחו פתאום כולם שורקים בוז
זה לא צביעות?!?
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Hell_Copter

ועכשיו לסיפור אחר...



אמממממממממ לא נראה לי
הטרד הזה מדבר על המשחק של הפועל ת"א - מילאן

יש לך סיפורים
ספר אותם בטרד של הספורט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement