| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
באמת כל הכבוד להם שהגיעו על לעמדה הזאת ובכלל על הנצחון שלהם על מילאן במשחק הראשון.
קבלו ח"ח |
פחחחחחח עכשיו קרעת אותי...רואים שאתה חייל
וישששששששששששששששששששש סוף סוף החארות האלה עפו !!!! פורצה מילאן
וכל מי שפה שאומר שהוא אהד מכבי ורוצה שהפועל ינצחו
אז הוא לא אוהד ובטח שלא צהוב בנשמה !!!!
היום ראיינו בערוץ 5 את נמני והוא כמו מכביסט וצהוב בנשמה ובלב אמר שהלוואי והפועל יעופו (במלים קצת שונות כן) ומי שבאמת אוהב את מכבי תמיד רוצה שהפועל לא יצליחו !!!!!!!
ילא עכשיו רק נשאר שנביא גביע:) :) |
|
|