return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
De Sint is er weer! (pg. 2)
View this Thread in Original format
eieregooie
Heel suf ja... Piet is zwart omdattie de hele dag door schoorstenen kruipt.
basvh
ja vette onzin vind ik dat. waarom moet zn prachtige typisch hollandse traditie verneukt worden.
Chicane
Negerzoenen en jodekoeken blijven ook in de schappen, was ook ophef over discriminatie en dat de namen aangepast moesten worden na 100 jaar altijd dezelfde naam te hebben gehad :rolleyes:

Ik vind blanke vla anders ook pure discriminatie! :whip:
AirPole
quote:
Originally posted by Remy D
Zag ik toch vanmiddag bij het Sinterklaas journaal ineens blauwe, gele, paarse en noem maar op wat voor kleuren Pieten lopen. Nou dat vond ik zo teringkansloos!!! Beetje traditie's verneuken omdat allochtonen klagen over de zwarte pieten. Nou 1 ding is zeker, mijn kinderen laat ik niet in Sinterklaas geloven met een gele piet naast hem.... Triest heeeeeel triest...


Te triest voor woorden inderdaad.
robin
:eek: sinterklaas is op bezoek bij mijn buurjongetjes :D
AirPole
quote:
Originally posted by robin
:eek: sinterklaas is op bezoek bij mijn buurjongetjes :D


Vraag hem even waar mijn PlayStation3 blijft, ja?
robin
quote:
Originally posted by AirPole
Vraag hem even waar mijn PlayStation3 blijft, ja?


Sorry maar ik ben eerst aan de beurt :mad: hier met dat ding :D
AirPole
quote:
Originally posted by robin
Sorry maar ik ben eerst aan de beurt :mad: hier met dat ding :D


ROFL.

BITCH, haal dat ding voor me. NU!!!!!!!












:mad:
robin
hahahaha

you :P
jp
Haal de roe maar weer van stal :rolleyes:

The Freezzz
quote:
Originally posted by Remy D
Zag ik toch vanmiddag bij het Sinterklaas journaal ineens blauwe, gele, paarse en noem maar op wat voor kleuren Pieten lopen. Nou dat vond ik zo teringkansloos!!! Beetje traditie's verneuken omdat allochtonen klagen over de zwarte pieten. Nou 1 ding is zeker, mijn kinderen laat ik niet in Sinterklaas geloven met een gele piet naast hem.... Triest heeeeeel triest...


Jullie moeten natuurlijk wel het verhaal volgen, dan weten jullie ook waarom die pieten een kleur hebben :D :p :o

De stoomboot is door een regenboog gevaren en daardoor hebben de pieten en alle bladen in het boek van de Sint een kleurtje gekregen.

:o :p :happy2:
Remy D
quote:
Originally posted by The Freezzz
Jullie moeten natuurlijk wel het verhaal volgen, dan weten jullie ook waarom die pieten een kleur hebben :D :p :o

De stoomboot is door een regenboog gevaren en daardoor hebben de pieten en alle bladen in het boek van de Sint een kleurtje gekregen.

:o :p :happy2:


Nou AIDS aan alle PIETEN die niet zwart zijn, een euro in iedere gleuf die mijn oma bezit als we blij zijn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement