return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
De Sint is er weer!
View this Thread in Original format
jp
[foto's zijn klikbaar]


De eerste Pieten hebben al beslag genomen van het Scheepvaartmuseum


Hey dude, waar heb je de kadootjes gelaten?


En ik wil een Barbie en een My Little Pony en een brommer en ook make-up


Tja ik heb vaarangst dus ben alvast met het vliegtuig gekomen


Wat! Je hebt hetzelfde aan als mij. Van mij mag je de roe krijgen!


De Josti-Pieten spelen een paar liedjes


Zwaaien allemaal, de Sint komt eraan


Oh nee toch niet


Waar blijft ie nou? Ohhhh kan niet meer wachten!


Hallo lieve kindertjes daar ben ik dan


Politieescorte aanwezig i.v.m. aanslagen door fundamentalistische Kerstmanaanhangers


Langs de 'Amsterdam' waar de Burgemeester de Sint zal ontvangen
Chicane
OMFG gisteren was ie nog in Middelburg WTFBBQ komt ie dan zo snel in Amsterdam? :eek: :nervous:
jp
Opgevoerde stoomboot :o
franzelare
wat een drukte weer om die goed geiligman zeg pffff
AirPole
Ach ja, het blijft toch grappig om te zien he:

een Turk in een rode jurk, die zwarte mensen als handlangers heeft. Het moet niet gekker worden. Dat hebben ze me nog nooit weten uit te leggen op school.
jp
In Staphorst loopt roodkapje nog rond! :eek:
eieregooie
Roodlapje bedoel je, omdat wegwerp maandverband des duivels is
Chicane
Roodsapje..
Loraine
Mag ik nog 1 keer op zijn schoot zitten? :toothless Ahhhh toe nou :clown:
ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
Opgevoerde stoomboot :o


a.k.a.


stoomturbine... gaat hard joh.. :o

ghehe...

robin
Ik moet zeggen dat ik gister hard heb zitten lachen om de sint bij lotto weekendmillionairs :D Nooit opgevallen dat die man zo grappig was :D

Speelt de sinterklaas van een jaar of 10 geleden nog steeds de sint die op tv aankomt? Of niet meer.. das toch de echte sint wat mij betreft :clown:
Remy D
Zag ik toch vanmiddag bij het Sinterklaas journaal ineens blauwe, gele, paarse en noem maar op wat voor kleuren Pieten lopen. Nou dat vond ik zo teringkansloos!!! Beetje traditie's verneuken omdat allochtonen klagen over de zwarte pieten. Nou 1 ding is zeker, mijn kinderen laat ik niet in Sinterklaas geloven met een gele piet naast hem.... Triest heeeeeel triest...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement