|
Wat is de ultieme film om te kijken voor je uitgaat? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
STRUIKDUIKEN!!!
Dus ik en mn vrienden waren toch niet de enige gekken die dat deden.
Haha, dr zijn hier in de stad nog steeds struiken helemaal naar de fillistijnen dankzij ons, ik kan ze zo aanwijzen, na al die jaren :D
IIG, jullie kennen waarschijnlijk A NIGHT AT THE ROXBURY niet!!!!
Da's toch wel de ultieme indrinkfilm vind ik. Je kan er altijd gewoon onder lullen en toch de film volgen. Kheb m nu ongeveer 60 keer gezien ofzo.. hij blijft leuk! |
|
|
| Leander |
| quote: | Originally posted by CaBaL
Wat vind je de beste film om te kijken voor je uitgaat? Welke film brengt je in de juiste mood?
|
Back on topic:
Human Traffic!!!
| quote: |
"The weekend has landed. All that exists now is dubs, drugs, pubs and parties. I've got 48 hours off from the world, man ... I'm gonna blow steam out of my head like a screaming kettle. I'm going to talk to strangers all night. I'm gonna lose the plot on the dance floor. The free radicals inside me are freaking, man. I'm goin' to Never Never Land with my chosen family. We're gonna get more spaced out then Neil Armstrong ever did. Anything could happen tonight..."
|
Carl Cox speelt ook nog een (kleine) rol :)
Soundtrack door Pete Tong....
Absolute aanrader! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Gurian
Dat in heggen springen heb ik ook gedaan. Best leuk als je goed straal bezopen bent. Alleen heb ik er een paar hechtingen in mn hasses aan over gehouden. Er stond namelijk een paaltje achter :whip: |
lol!! goe bezig jonge haha..
enigste wat ik jackass style heb gedaan.. is met fiets skatebaan (metale skatebaan) oprijden.. toen t glad was.. Geloof me dat doet heel erg veel pijn.
greppel inrijden boom etc.. maar das vooral perongeluk..
hey anders proberen jullie als variatie op struuk duike.. van die prikkelbosjes van de gemeente (Y)
en sja kwa films.. nie eg.. kijke meestal toch nie af.. (ooee sexy) |
|
|
| Donna |
Mja die gemeente is zo gek nog niet,dat struikduiken gebeurt namelijk al 100-en jaren volgens mij,je moet t vooral niet in sept/okt doen,dan zitten er enorme kruisspinnen in al die bossies,echt groce.
Zo heb ik ooit is,en vergeet ik nooit meer,een dooie kruisspin in me bh gevonden na het struikduiken,ik duik dus al een jaar of 16 niet meer in struiken:p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | | nou ben net wakker van het feest dat ik gister had.. en ik kan zeggen echt een TOP feest.. eerst gingen we bij een gastje dat we redelijk kennen (van skikamp) indrinken, wij dus een half uur bezig geweest met huis vinden komen we daar aan.. echt zon EXTREEEM groot huis (met zwembad voor het huis als een soort vijver!).. daar in de woonkamer lopen drinken.. tt dat was zooo stoer: extreem grote woonkamer, extreem chill stoel,lekkere chill muziek (saint germain) en lekkere chill verlichting!! echt top was dat.. |
dit is pas het echte indrinken!! echt heerlijk! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Donna
Mja die gemeente is zo gek nog niet,dat struikduiken gebeurt namelijk al 100-en jaren volgens mij,je moet t vooral niet in sept/okt doen,dan zitten er enorme kruisspinnen in al die bossies,echt groce.
Zo heb ik ooit is,en vergeet ik nooit meer,een dooie kruisspin in me bh gevonden na het struikduiken,ik duik dus al een jaar of 16 niet meer in struiken:p |
whahahaha, die is grappig :D
ik wist echt niet dat andere mensen dat ook deden, ik dacht dat wij origineel waren, valt weer flink tegen zeg :p |
|
|
| Donna |
Grinz,nee echt veel mensen doen dat,voelt ook zo vet,als je in zo'n heg duikt en je voelt zo *kgggggggrrrrkkk* die heg om je heen storten,heerlijk:P
En sja t kost soms wat schrammen maar daar voel je als t goed is weinig van na t stappen;)
Maja k doe t dus al jaren nie meer maar deze thread riep weer wat mems op:p
Ook t onderweg moeten piesen als je fietsend onderweg naar huis bent als vrouwzijnde breng soms dat soort taferelen met zich mee,ook dan zit je soms met je ass in bossies.
Doet me weer denken aan een keer toen een vriendin iets *engs* voelde en met r broek op der knieen terug kwam rennen,half door de bagger en tegen een bushokkie in aanbouw knalde,ze zag dus niet wat r tegenhield omdat r nog geen stickers of wat dan ook opzaten,moet dus heel vaag geweest zijn toen ze er met r waffel bovenop knalde,je zag r ook echt zo kijken van:wat houdt me tegen en moet ik r door of eroverheen :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| TranceFool |
| In winkelwagentjes rondtuffen kan ook flink humor zijn.....:toothless |
|
|
| Jappio |
Hehe.. Komen idd bekend voor hier die verhalen.. Altijd leuk om weer een maat van je die straalbezopen is in een bramenstruik te laten duiken ;)
De enige film die ik overigens voor het uitgaan heb gekeken is Muffy the vampire layer.. Goh ik heb nog nooit zo gelachen met mn maten :D :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio
Muffy the vampire layer |
is dat porno?:D:D:D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
is dat porno?:D:D:D |
jep ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio
jep ;) |
dan hebbie wel vast meer gedaan dan lachen alleen ghehehe |
|
|
|
|