|
Wat is de ultieme film om te kijken voor je uitgaat?
|
View this Thread in Original format
| CaBaL |
Ik las hier ergens een threadje over films en toen dacht ik waarom niet eens deze vraag: Wat vind je de beste film om te kijken voor je uitgaat? Welke film brengt je in de juiste mood?
Ik dacht aan filmpjes zoals het sublieme 54 of GO, of het nederlandse Alles naar de klote! Films like that!
Please let me know...
GREETZzz... DJ CaBaL |
|
|
| Kamaya |
Ik kijk meestal geen film voor het uitgaan. Ik ga indrinken.:stongue:
De groeten |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Ik kijk meestal geen film voor het uitgaan. Ik ga indrinken.:stongue: |
hier ook.......geen films dus.... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Ik kijk meestal geen film voor het uitgaan. Ik ga indrinken.:stongue:
De groeten |
Hehe idd veel beter met een lekker cd'tje in de stereo met je vrienden beetje drinken. Soms the dj's ofso op, maar geen film. Dat is saaaaaaai |
|
|
| -=WVG=- |
Ja wij ook altijd indrinken gewoon...
Laatst ene keer wat Jackass-afleveringen van tevoren gekeken. Had nie zo'n goede uitwerking op enkele van mn vrienden. Gingen toen we uit de kroeg kwamen op een rij fietsen springen enzo. En laten nog in heggen rijden met de fiets en ook gewoon erin springen (?)...
Geen aanrader dus...:)
(Ja man Blik ook...:D ) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ja wij ook altijd indrinken gewoon...
Laatst ene keer wat Jackass-afleveringen van tevoren gekeken. Had nie zo'n goede uitwerking op enkele van mn vrienden. Gingen toen we uit de kroeg kwamen op een rij fietsen springen enzo. En laten nog in heggen rijden met de fiets en ook gewoon erin springen (?)...
Geen aanrader dus...:)
(Ja man Blik ook...:D ) |
haha, en dat terwijl ik Jackass niet eens gezien had, ik ging ook niet op fietsen springen :D alleen paar heggen jumpen, was wel lol vond ik zelf, morgen weer :p
in ieder geval, elke zaterdag altijd flink indrinken, scheelt zwaar in de kosten voor de rest van de avond, en tis ook gezellig met je vrienden en dan wat vette muziek draaien, altijd gezellie. Film kijken word je zo dood van, heb meer zin om te slapen naar een film dan om uit te gaan. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
haha, en dat terwijl ik Jackass niet eens gezien had, ik ging ook niet op fietsen springen :D alleen paar heggen jumpen, was wel lol vond ik zelf, morgen weer :p
in ieder geval, elke zaterdag altijd flink indrinken, scheelt zwaar in de kosten voor de rest van de avond, en tis ook gezellig met je vrienden en dan wat vette muziek draaien, altijd gezellie. Film kijken word je zo dood van, heb meer zin om te slapen naar een film dan om uit te gaan. |
dit komt zooo bekend voor, en dan nie alleen het indrinken gedeelte..
we waren een keer bij iemand blijven pitten (ouders waren weg, flink gebruik van maken dus).. iedereen straal bezopen, toen jackass gekeken (met die keer dat ze sinaasappels tegen zich kregen van die lui met zo'n boog om hun arm < die dingen kunnen ballen gooien met 200km/u!!).. LOL!!! echt een aanrader als je dikke schik wil hebben
en een vriend van me gaat tegenwoordig als ie echt zat is.. "struuk duken".. lekker op keizer karel plein hiero in de struiken duiken etc.. HEHEHE.. :D:D:D |
|
|
| Gurian |
| Dat in heggen springen heb ik ook gedaan. Best leuk als je goed straal bezopen bent. Alleen heb ik er een paar hechtingen in mn hasses aan over gehouden. Er stond namelijk een paaltje achter :whip: |
|
|
| eieregooie |
LOL
Hoezo off-topic? ;) |
|
|
| Gekhous |
heggen springen is al een paar jaar bijna een ritueel!!! wel altijd eerst ff checken of het geen prikkelbosjes benne ;)
maar vorige week eerst Kevin & Perry go large, en daarna Braveheart, deed het heel goed :) |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by eieregooie
LOL
Hoezo off-topic? ;) |
Mja naja hoe saai wiljut ook hebben,film kijken voor t uitgaan om in de juiste mood te komen,tight,ik wil na t filmkijken gewoon OF wilde sex OF slapen,magoed:) |
|
|
| eieregooie |
| Och, ik ben deze thread ook nie begonnen... |
|
|
|
|