|
Dj Jean I Örebro Idag!!!! Fredag!!!! Woooooow
|
View this Thread in Original format
| MiB |
| skoja inte man ska gå... strömpis...digitalkamera...bira....dj jean... oj oj oj |
|
|
| Beamish |
va?
skojar du nu eller |
|
|
| Beamish |
Nu på fredag ær det dags før Dreams att bjuda på Sveriges bæsta UV-Party. Vi kommer att gøra om delar av Strømpis så ett festerna på Ibiza bleknar. Dj Jean kommer att vara placerad på scèn dær han kommer gøra allt før att ge alla danssugna en oførglømlig kvæll... CU /Markus & Mathilda
undra om det är den Dj Jean
ruskigt nerköp att gå o ställa sig på Örebros sunkigaste ställe från Trance Energy 2002 |
|
|
| MiB |
| ringde o kolla det är EMA Telstar som hyrt han kan knappast va nån annan då... |
|
|
| x-dream |
:) :) :) Alltid trevligt med lite stora namn.....Fast jag gillar inte han så mycket....
Men ha det så trevligt..... |
|
|
| MiB |
| gillar han inte heller men i en håla som örebro =)) om det nu e han... |
|
|
| MiB |
| aa hmm det e skumt asså... dom sa att EMA hyrt han... kanske inte blev hawaii =) hehe... o ema skicka hit han... fan måste kolla det där asså... om det e nån annan råtta som heter dj jean så e han fan slut i huvet o sno namn |
|
|
| Ravesquad |
| har ingen bil:( vem skjutsar?? |
|
|
| reveal |
| spontan tanke: om det nu var "den riktiga" dj jean, borde man inte hört om det isf? känns lite udda att han skulle dyka upp så där bara |
|
|
| Beamish |
| känns som om att man litar mer på hans officiella hemsida än nån annan källa. Men det lär visa sig |
|
|
| MiB |
puh ringde igen nu... han e INTE svensk... EMA har hyrt han...hmm låter skumt får gå dit o kolla helt enkelt...
vet att PVD har vart där en gång men kan va fel... aja får man svinga sina lurviga till nån fake jean istället då då... |
|
|
|
|