|
Tracks's Lyrics (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חחחחח
איזה מצחיק זה!!!!
ידידה שלי, דוד שלה זה
קוקו!!!!!!!! האמיתי לא אחד מאסי וגורי
איזה מצחיק זה!
אני יכול להשיג כרטיסים בזול להופעה:D !!!
לא שזה קשור לט'רד אבל סתם רציתי לספר לכם!!!!! |
מההההההההההההההההההההההה?!:haha: :stongue: :haha:
אחי
תשיג כרטיסי וי איי פי דחוף, פגוש אותו ואל תשתוף את היד לעולם!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
קוקו מאילת... ידוע ברבים שזה מבוסס עליו
אני יכול להשיג לכם פול שירים שלו אם תרצו
הוא זמר מצחיק לגמרי
ובאמת יט אנוט'ר דיי מזכיר את אורדינרי וורלד... אני יודע על מה אתה מדבר
בקטע לפני הפזמון שהוא
i don't like this place at all
makes me wonder what i'm here for
נשמע בדיוק כמו
and i blah blah blah blah blah... to the ordinary world |
|
|
| nimrod levi |
ראסמי די דומה
אבל זה קול של גבר וזה של אישה |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
ראסמי די דומה
אבל זה קול של גבר וזה של אישה |
בקטנה אחי עדיין קטע אלילי! |
|
|
| DjChook |
משעמם לי
Giampiero Ponte Ft. Moran - Sphynx
וואחד
מיי חביבי
וואחד
מאי חביבי
וואחד אל ביטנין איל אוח בכליל
אנטיל יא חביבי
מאי חביבי מוסטפה
הסתכל עלי בגן
הוא ביקש נשיקה
וקיבל תמורה
אההה
וואחד על ביטנין יא רוחי, אנטיל יא חביבי
דן יו גו ?
הסתכל עלי בגן
הוא ביקש נשיקה
וקיבל סטירה
קיצר אין לי מושג בערבית חחח |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
משעמם לי
Giampiero Ponte Ft. Moran - Sphynx
וואחד
מיי חביבי
וואחד
מאי חביבי
וואחד אל ביטנין איל אוח בכליל
אנטיל יא חביבי
מאי חביבי מוסטפה
הסתכל עלי בגן
הוא ביקש נשיקה
וקיבל תמורה
אההה
וואחד על ביטנין יא רוחי, אנטיל יא חביבי
דן יו גו ?
הסתכל עלי בגן
הוא ביקש נשיקה
וקיבל סטירה
קיצר אין לי מושג בערבית חחח |
חי חי
:D |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by DjChook
משעמם לי
Giampiero Ponte Ft. Moran - Sphynx
וואחד
מיי חביבי
וואחד
מאי חביבי
וואחד אל ביטנין איל אוח בכליל
אנטיל יא חביבי
מאי חביבי מוסטפה
הסתכל עלי בגן
הוא ביקש נשיקה
וקיבל תמורה
אההה
וואחד על ביטנין יא רוחי, אנטיל יא חביבי
דן יו גו ?
הסתכל עלי בגן
הוא ביקש נשיקה
וקיבל סטירה
קיצר אין לי מושג בערבית חחח |
יש לך תגירסא הארוכה? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by t0xIc
יש לך תגירסא הארוכה? |
יש לשנינו
!
:) |
|
|
| t0xIc |
כמה דקות הארוכה??
יש לי תקצרה של
ה 5 דקות משו כזה |
|
|
| AnthemFreak |
למשהו יש את המילים לשיר::::::
Faruk K - Azar azar
אני נדבקתי לשיר הזה!!
אבל כל פעם שאני שר אותו
אני לא יודע שום מילה חוץ מילה מ
azar
אזזזזזז..
אם משהו יודע שיכתוב
הגירסה הטורקית ברור!!! |
|
|
| oDrori |
Everywhere, Everywhere,
Every hour, Everyday,
Everlasting, Neverending,
Tide is turning, Overflowing
Oh now, open your heart to us,
Lets make it better now |
|
|
| oDrori |
OK, I'm just strolling along...
I'm sad, dissapointed
And no longer strong
Lost all the hope
Just see the fear
Nowhere to go,
I can't see the light.
Lying on the ground
Just listening to myself
When I hear a sound,
A sound out of nowhere
That makes me feel high
It shows me the way
I can see the light.
The Light |
|
|
|
|