|
Tracks's Lyrics (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
דיי כבררררר
ל-א מ-ו-ח-ק-י-ם פ-ו-ס-ט-י-ם
אשכרא צריך לדבר עם סוואמפר בעניין ולקחת לכם גישות
זה מעצבן ככ
יש פה המון אנשים שמאד אוהבים את כמות הפוסטים שלכם
אתה מוחק את הטרד ולרועי יורדים 100 פוסטים
אחי, למה שתעשה לו את זה ?
כאילו ואני מדבר בשיא הרצינות
חוץ מיזה המטרה של זה היה סתם כי רועי אוהב
ולפעמים גם אני
לשמוע שיר ולהתחיל לכתוב אותו
ואז מישהו מתקן לפי מה שהוא שמע...
זה תעסוקה נחמדה ולדעתי מי שלא אוהב את זה שלא יסתכל על זה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה מוחק את הטרד ולרועי יורדים 100 פוסטים
אחי, למה שתעשה לו את זה ?
כאילו ואני מדבר בשיא הרצינות
חוץ מיזה המטרה של זה היה סתם כי רועי אוהב
ולפעמים גם אני
לשמוע שיר ולהתחיל לכתוב אותו
ואז מישהו מתקן לפי מה שהוא שמע...
זה תעסוקה נחמדה ולדעתי מי שלא אוהב את זה שלא יסתכל על זה |
אחי לא מטריד אותי בשיט הקטע של הפוסטים
אבל בדיוק כמו שאמרת זאת הייתה המטרה
תעסוקה למי שמשעמם שגם מועילה לפעמים
מדי פעם היו מבקשים מילים לשירים... אז החלטתי לפתוח ט'רד לזה
שימו לב לפוסט הראשון שלי בט'רד הזה...
| quote: | החלטתי שזה דבר שיכול להעסיק אנשים פה...
הרי אומרים שמשעמם פה
בוא נביא אותה בליריקס לכל השירים הפצצתיים
מה אתם אומרים?? |
אני לא מבין מה מפריע כל כך.... |
|
|
| elad11 |
אני לא מבין מה כואב לכם כ"כ להשאיר את הט'רד הזה...
:conf:
מי שבאמת חושב שזה מיותר אז שפשוט לא ייכנס..
אני נכנס לט'רד כל פעם שאני מקבל אימייל שמישהו פרסם פה הודעה חדשה... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
יש פה המון אנשים שמאד אוהבים את כמות הפוסטים שלכם
אתה מוחק את הטרד ולרועי יורדים 100 פוסטים
אחי, למה שתעשה לו את זה ?
כאילו ואני מדבר בשיא הרצינות
|
זה מה שעצוב שאתה מדבר ברצינות ...
תגידו יא דפוקים - אתה רציני , אתה באמת חושב שהפוסטים זה שיקול פה ???
אשכרה אלוהים יודע מה יש איתכם ועם מספר הפוסטים - מה זה משנה ?!?
דבר שני - בגלל זה שאלתי - התגובות חצויות אבל
נשאירר פתוח באמת למה יש מתנגדים
אמרתי אאת דעתי ושאלתי לראות מה אחרים חושבים זה הכל ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זה מה שעצוב שאתה מדבר ברצינות ...
תגידו יא דפוקים - אתה רציני , אתה באמת חושב שהפוסטים זה שיקול פה ???
אשכרה אלוהים יודע מה יש איתכם ועם מספר הפוסטים - מה זה משנה ?!?
דבר שני - בגלל זה שאלתי - התגובות חצויות אבל
נשאירר פתוח באמת למה יש מתנגדים
אמרתי אאת דעתי ושאלתי לראות מה אחרים חושבים זה הכל ... |
אותי הקטע של הפוסטים לא מטריד אמרתי לך!!
זה ממש לא עקרוני
אבל לא משנה
אוקיי הסכמנו שמשאירים את זה פתוח
יש לי אישור להמשיך לכתוב מילים לשירים שמשעמם?
או שגם זה אסור?? |
|
|
| DjChook |
תכתוב תכתוב
מורן רררר אני לא מבין איך אתה לא מבין אותי בקטע הזה
הינה למשל עכשיו פתחת טרד על ה 3000 שלך
למה ?!
כי זה נחמד כזה
תחשוב שאני עכשיו ב 4000 וקצת
אתה מוחק את הטרד ואני יורד מה 4000
אתה מבין אותי, זה מעצבן שמורידים לך מהכמות פוסטים
גם אם זה מ 10 ל 9 |
|
|
| Hell_Copter |
חן נכון שאתה צודק...
אבל זה לא צריך להוות שיקול פה
לא מפריע לי כמות הפוסטים כי זה לא שאני זוכה בקרמבו חינם או משהו אם יש לי הכי הרבה
כל הקטע הוא שהט'רד הזה עבר הרבה ואני נהנה ממנו כמוך וכמו עוד כמה וזהמיותר לגמרי למחוק
ואם כבר מורן אז היית אומר משהו לפני 9 חודשים שפתחתי את הט'רד!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| אז ירד הכמות אפשר לחשוב.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אז ירד הכמות אפשר לחשוב.... |
אתה לא מבין שזאת לא הפואנטה פה!?!?
תקרא את הפוסטים שמעליך ואז תבין!! |
|
|
| luckystrike |
רועי גם שפתחת חשבתי את זה
אבל אמרתי לעצמי לא תמיד יש תמילים האלה באתרים
וגם לפעמים זה לא נכון וגם באמת כמו שחן אמר
זה נחמד לכתוב - פשוט ראיתי שלפעמים מעתיקים מאתרים
אפילו עם אותם טעויות - בגלל זה זה עיצבן אותי ...
לא משנה ...
חן סורי - אני לא איתך בקטע הזה
כמו שרועי אמר אני לא קיבלתי קרמבו על הפוסטים
וסתם זה נחמד לעשות פוסט על איזה אלפייה - במקרה שלי ושלך זה מייצג
יענו תקופה שלמה בפורום !
במקרה של רועי - זה מייצג שבוע ...
:D
מוש צודק - מה הקטע - תגיע שוב ל4000 ...
כאילו מה אכפת לך אחי את מי זה מענין ? |
|
|
| DjChook |
ואז אני אפתח עוד טרד ?
CAN I CAN I ?
P.s.
CAN OWNS U ALLLLLL
רותם אחי מה יהיה איתנו ?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי גם שפתחת חשבתי את זה
אבל אמרתי לעצמי לא תמיד יש תמילים האלה באתרים
וגם לפעמים זה לא נכון וגם באמת כמו שחן אמר
זה נחמד לכתוב - פשוט ראיתי שלפעמים מעתיקים מאתרים
אפילו עם אותם טעויות - בגלל זה זה עיצבן אותי ...
חן סורי - אני לא איתך בקטע הזה
כמו שרועי אמר אני לא קיבלתי קרמבו על הפוסטים
|
אבל אני לא העתקתי אפילו פעם אחת...
בעצם העתקתי פעם או פעמיים וציינתי את זה!!
על סאוט'רן סאן מי שזוכר... ואז עשיתי את הגירסה שלי לזה...
אני נהנה לכתוב את זה וככה אני גם לומד את המילים שאני אוהב לשמוע כל כך
אתה עדיין רוצה לסגור? סבבה נסגור... אני יתאפק
אבל אל תמחק!!
ואני יקנה לך קרמבו אם זה מה שיעשה לך טוב |
|
|
|
|