|
משעמם לי
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
אין אוטו כולם או בצבא או חולים או עובדים או משהו
משעמם לי
אני צריך משהו לעשות
מ-ש-ע-מ-ם
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אהההההההההההההההההההההההההה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הצילו |
|
|
| Agent-Fire |
:stongue:
זה כל מה שיש לי להגיד לך... |
|
|
| Ariels |
נגמרו לי כל הגחלים לנרגילה אפילו בבית אין לי מה לעשות, צריך איזה שרות מיוחד שמביא גחלים וטבק במשלוח... אהההההה
אני חייב גחלים...חייב גחלים |
|
|
| Agent-Fire |
תיקח איזה משהו מעץ ותשרוף אותו... וואלה יש לך גחלים...
כנס לאתר של אבוללה נרגילות ובניו בע"מ
http://welcome.to/abulehleh
אם אתה לא מכיר אותו, אתה תבלה שם הרבה זמן... |
|
|
| Ariels |
לא אבוללה ולא בבל"ט ולא גירוד בביצה השמאלית
אני רוצה גחל |
|
|
| DjChook |
לך ברגל לפארק הקרוב ותחפש ילדים שעושים על האש
אהה אופס כבר בוקר, אני מקווה שלא התאבדת משעמום |
|
|
| Agent-Fire |
חחח
בסוף אני רואה מצאתה מה לעשות...
...
חידשתה את החתימה שלך :stongue: :stongue:
יצא גדול !!
:stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחח
החתימה יצאה בנזונה!!!!!!!!!!!! |
|
|
| eran |
| ומי זה השלד החמישי זה שעם הגב אלינו? :p |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by eran
ומי זה השלד החמישי זה שעם הגב אלינו? :p |
אני...:clown: |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by Ariels
אין אוטו כולם או בצבא או חולים או עובדים או משהו
משעמם לי
אני צריך משהו לעשות
מ-ש-ע-מ-ם
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אהההההההההההההההההההההההההה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הצילו |
same here right now :rolleyes: :o :whip: |
|
|
|
|