return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
משעמם לי
View this Thread in Original format
Ariels
אין אוטו כולם או בצבא או חולים או עובדים או משהו
משעמם לי
אני צריך משהו לעשות
מ-ש-ע-מ-ם
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אהההההההההההההההההההההההההה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הצילו
Agent-Fire
:stongue:
זה כל מה שיש לי להגיד לך...
Ariels
נגמרו לי כל הגחלים לנרגילה אפילו בבית אין לי מה לעשות, צריך איזה שרות מיוחד שמביא גחלים וטבק במשלוח... אהההההה
אני חייב גחלים...חייב גחלים
Agent-Fire
תיקח איזה משהו מעץ ותשרוף אותו... וואלה יש לך גחלים...

כנס לאתר של אבוללה נרגילות ובניו בע"מ
http://welcome.to/abulehleh
אם אתה לא מכיר אותו, אתה תבלה שם הרבה זמן...
Ariels
לא אבוללה ולא בבל"ט ולא גירוד בביצה השמאלית
אני רוצה גחל
DjChook
לך ברגל לפארק הקרוב ותחפש ילדים שעושים על האש

אהה אופס כבר בוקר, אני מקווה שלא התאבדת משעמום
eran
oO
Agent-Fire
חחח
בסוף אני רואה מצאתה מה לעשות...
...
חידשתה את החתימה שלך :stongue: :stongue:
יצא גדול !!
:stongue:
Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחח
החתימה יצאה בנזונה!!!!!!!!!!!!
eran
ומי זה השלד החמישי זה שעם הגב אלינו? :p

Dj Moriano
quote:
Originally posted by eran
ומי זה השלד החמישי זה שעם הגב אלינו? :p


אני...:clown:
TranceGiant
quote:
Originally posted by Ariels
אין אוטו כולם או בצבא או חולים או עובדים או משהו
משעמם לי
אני צריך משהו לעשות
מ-ש-ע-מ-ם
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אהההההההההההההההההההההההההה
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הצילו


same here right now :rolleyes: :o :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement