|
Haoman 17.....Help (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
i think the zoom is closed isn't it?
it's in the area of lots of clubs
Hungar, TLV, Dome and a lot more |
|
|
| yahel222 |
the Zoom was at the tel-aviv port....but It was closed...
Haoman 17 is in the industry area in Jerusalem
those are the places where DJ Tiesto gave his best Sets EVER !!!!!
I was in the Zoom it was about a year and half ago
OMG WHAT A SET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
and Haoman is the club which discovered Tiesto !!!! :) :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| טוב אני לא מבין מה אתם תוחנים את הטופיק הזה כבר הוא יודע איפה זה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב אני לא מבין מה אתם תוחנים את הטופיק הזה כבר הוא יודע איפה זה |
כדי שתוכל לשאול למה טוחנים את הטרד
למה זה מפריע לך אבל |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחח חברים תרגעו...
לא ידעתי טייסטו היה בזום
ועוד מסיבה למתחת ל 18
הכי פצצה בארץ |
|
|
| eran |
היה גם היה...
היה לי את הסט שהוא ניגן שם.. ממש שווה
חבל שלא הייתי :confused: |
|
|
| DjChook |
| As long as this thread has been made by some1 that doesn't speak hebrew i think that its our responsibility to alow him to read our posts, so plz talk about tiesto in english... |
|
|
| Hell_Copter |
אפשר לחשוב צ'וק...
זה כבר לא נוגע אליו
לא ידעתי בכלל שטייסטו היה בזום
אבל מצד שנה הייתי בן איזה 14 אז זה לא נגע לי |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אפשר לחשוב צ'וק...
זה כבר לא נוגע אליו
לא ידעתי בכלל שטייסטו היה בזום
אבל מצד שנה הייתי בן איזה 14 אז זה לא נגע לי |
תשמע זאת דעתי |
|
|
| DJ-Energy |
| למה סגרו ת'זום? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
למה סגרו ת'זום? |
וואלה לא יודע למה...
אבל סגרו אותו עוד בשנה שעברה
בטח פשטו את הרגל או משהו |
|
|
|
|