|
Haoman 17.....Help (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה לא יודע למה...
אבל סגרו אותו עוד בשנה שעברה
בטח פשטו את הרגל או משהו |
סגרו את הזום בגלל שלמבנה לא היה רשיון בניה....
אז העיריה אמרה לסגור |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
סגרו את הזום בגלל שלמבנה לא היה רשיון בניה....
אז העיריה אמרה לסגור |
באסה, זה היה אחלה מקום |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yahel222
the Zoom was at the tel-aviv port....but It was closed...
Haoman 17 is in the industry area in Jerusalem
those are the places where DJ Tiesto gave his best Sets EVER !!!!!
I was in the Zoom it was about a year and half ago
OMG WHAT A SET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
I don't know if any of you ever noticed this but Magik 6 has the exact same tracklist tiesto played at the zoom except for a track or two. |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by eXeTik
I don't know if any of you ever noticed this but Magik 6 has the exact same tracklist tiesto played at the zoom except for a track or two. |
שמע אחי
טיסטו
שמקבל וונלים
חורש עליהם ולא מחליף שנה....
אז כנראה ככה זה.. |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
I don't know if any of you ever noticed this but Magik 6 has the exact same tracklist tiesto played at the zoom except for a track or two. |
צודק וגם מאג'יק 6 (לדעתי הכי טוב מבין האוסף) אז עשה אותו בערך באותו זמן...כמה שבועות אחרי או לפני לא זוכר כבר
אז זה די ברור שהטראקליסט יהיה דומה
נראה לי גם שעשו את זה באולפן בכלל (למרות הצעקות של הקהל.....חחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
צודק וגם מאג'יק 6 (לדעתי הכי טוב מבין האוסף) אז עשה אותו בערך באותו זמן...כמה שבועות אחרי או לפני לא זוכר כבר
אז זה די ברור שהטראקליסט יהיה דומה
נראה לי גם שעשו את זה באולפן בכלל (למרות הצעקות של הקהל.....חחחח |
מה אתה מזיין את השכל!?
זה לייב סט מאמסטרדם |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה אתה מזיין את השכל!?
זה לייב סט מאמסטרדם |
בונא יא רמד מה אתה חושב הכל זה הופעות חיות
אני לא בטוח לגבי הדיסק הזה
אבל יש מלא דיסקים שזה הופעות שעשו את זה באולפן
לא כזה פשוט לקחת לייב סט ולעשות מזה דיסק באיכות של דיסק ! |
|
|
| TranceGiant |
Read in the booklet of magik 6 (if u really bought and didnt download) it says the club name : melkweg (btw. got almost there in amsterdam but they had a closed party) and the date--which i cant recall right now.
anyway..bombastic disc..which i bought in amsterdam too :toothless |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
בונא יא רמד מה אתה חושב הכל זה הופעות חיות
אני לא בטוח לגבי הדיסק הזה
אבל יש מלא דיסקים שזה הופעות שעשו את זה באולפן
לא כזה פשוט לקחת לייב סט ולעשות מזה דיסק באיכות של דיסק ! |
זה לייב סט... תאמין לי
עכשיו ראיתי שטראנסג'יאנט גם הוכיח את טענתי |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Read in the booklet of magik 6 (if u really bought and didnt download) it says the club name : melkweg (btw. got almost there in amsterdam but they had a closed party) and the date--which i cant recall right now.
anyway..bombastic disc..which i bought in amsterdam too :toothless |
יש לי את זה רק על מיני דיסק
בכל אופן רסמי דיסק פצצצתי....אחד היפים של טייסטו
ד.א אני מחפשש את הדיסק in search of the sunrise
גם את 2....
יש את זה בגלקסי?? אין לי כוח לבדוק חחח |
|
|
| TranceGiant |
yesh
horadeti lo mizman
aval azov otha in sear of sunrise
mispar ehad: Boundaries of Imagination shel Armin Van Buuren
pashut YEFEYFE!! |
|
|
| yahel222 |
תודה גבר
באיזה מהם יש את השיר rui de silva - touch me ????
פשוט התאבהתי בו מחדש
אני חוזר לעבר שומע רק שירים ישנים חחחחחח |
|
|
|
|