return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Haoman 17.....Help (pg. 3)
View this Thread in Original format
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter


וואלה לא יודע למה...
אבל סגרו אותו עוד בשנה שעברה
בטח פשטו את הרגל או משהו


סגרו את הזום בגלל שלמבנה לא היה רשיון בניה....
אז העיריה אמרה לסגור
DjChook
quote:
Originally posted by yahel222


סגרו את הזום בגלל שלמבנה לא היה רשיון בניה....
אז העיריה אמרה לסגור


באסה, זה היה אחלה מקום
eXeTik
quote:
Originally posted by yahel222
the Zoom was at the tel-aviv port....but It was closed...
Haoman 17 is in the industry area in Jerusalem

those are the places where DJ Tiesto gave his best Sets EVER !!!!!
I was in the Zoom it was about a year and half ago
OMG WHAT A SET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


I don't know if any of you ever noticed this but Magik 6 has the exact same tracklist tiesto played at the zoom except for a track or two.
DJ-Energy
quote:
Originally posted by eXeTik


I don't know if any of you ever noticed this but Magik 6 has the exact same tracklist tiesto played at the zoom except for a track or two.


שמע אחי
טיסטו
שמקבל וונלים
חורש עליהם ולא מחליף שנה....
אז כנראה ככה זה..
yahel222
quote:
Originally posted by eXeTik


I don't know if any of you ever noticed this but Magik 6 has the exact same tracklist tiesto played at the zoom except for a track or two.


צודק וגם מאג'יק 6 (לדעתי הכי טוב מבין האוסף) אז עשה אותו בערך באותו זמן...כמה שבועות אחרי או לפני לא זוכר כבר
אז זה די ברור שהטראקליסט יהיה דומה

נראה לי גם שעשו את זה באולפן בכלל (למרות הצעקות של הקהל.....חחחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222


צודק וגם מאג'יק 6 (לדעתי הכי טוב מבין האוסף) אז עשה אותו בערך באותו זמן...כמה שבועות אחרי או לפני לא זוכר כבר
אז זה די ברור שהטראקליסט יהיה דומה

נראה לי גם שעשו את זה באולפן בכלל (למרות הצעקות של הקהל.....חחחח


מה אתה מזיין את השכל!?
זה לייב סט מאמסטרדם
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter


מה אתה מזיין את השכל!?
זה לייב סט מאמסטרדם


בונא יא רמד מה אתה חושב הכל זה הופעות חיות
אני לא בטוח לגבי הדיסק הזה
אבל יש מלא דיסקים שזה הופעות שעשו את זה באולפן
לא כזה פשוט לקחת לייב סט ולעשות מזה דיסק באיכות של דיסק !
TranceGiant
Read in the booklet of magik 6 (if u really bought and didnt download) it says the club name : melkweg (btw. got almost there in amsterdam but they had a closed party) and the date--which i cant recall right now.
anyway..bombastic disc..which i bought in amsterdam too :toothless
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222


בונא יא רמד מה אתה חושב הכל זה הופעות חיות
אני לא בטוח לגבי הדיסק הזה
אבל יש מלא דיסקים שזה הופעות שעשו את זה באולפן
לא כזה פשוט לקחת לייב סט ולעשות מזה דיסק באיכות של דיסק !


זה לייב סט... תאמין לי
עכשיו ראיתי שטראנסג'יאנט גם הוכיח את טענתי
yahel222
quote:
Originally posted by TranceGiant
Read in the booklet of magik 6 (if u really bought and didnt download) it says the club name : melkweg (btw. got almost there in amsterdam but they had a closed party) and the date--which i cant recall right now.
anyway..bombastic disc..which i bought in amsterdam too :toothless


יש לי את זה רק על מיני דיסק
בכל אופן רסמי דיסק פצצצתי....אחד היפים של טייסטו
ד.א אני מחפשש את הדיסק in search of the sunrise
גם את 2....
יש את זה בגלקסי?? אין לי כוח לבדוק חחח

TranceGiant
yesh
horadeti lo mizman
aval azov otha in sear of sunrise
mispar ehad: Boundaries of Imagination shel Armin Van Buuren
pashut YEFEYFE!!
yahel222
תודה גבר
באיזה מהם יש את השיר rui de silva - touch me ????
פשוט התאבהתי בו מחדש

אני חוזר לעבר שומע רק שירים ישנים חחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement