|
כאן מדברים על סדרות :)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
הלה מה אתם רואים?
ממה אתם מאוכזבים
למה אתם מחכים (חוץ מאבודים..) ד
יש סדרה טובה שיש לכם להמליץ לי ?:>
:D
וואלה אין על סדרות - הפרקים קצרים העלילה תמיד מבוססת על עיקרון של הסדרה
הדמויות לא משתנות בקצב היסטרי
הפרקים קצרים
אף פעם לא נגמרים!
אגב נפתח אתר חדש להקלטות מהטלויזיה הישראלית.. הוא די טוב חייב לציין אבל יש להם המון המון מה לשפר... הוא עובד על בסיס פורום שצריך להגיד "תודה" בשביל לראות את הלינק..
הרבה זמן חיכיתי שאתר כזה יצא..
http://www.tvnetil.com
להוריד באמיול זה סיוט..
אני יכול להעיד על עצמי שאני רואה
אבודים - סיימתי עונה
רואה עונה 2 - 4400
24 - בעונה 4
זהות בדויה - עונה 2
עכשיו אני חזק ב4400 :)))))) |
|
|
| KrazyDJs |
4400
מחכה לקיץ לעונה הבאה...
כולם שונאים את כריס גם סידרה חמודה
פה ושם איש משפחה, סידרה פשוט קורעתתת
וזהו בעיקר... |
|
|
| Hell_Copter |
בתור אחד שיש לו יותר מדי זמן פנוי לאחרונה (אין הרבה מה לעשות בבית חולים) אני יכול להגיד שראיתי מלא סדרות
סיימתי את שתי העונות הראשונות של אבודים ובגלל שבעונה השלישית יצאו רק 6 פרקים ועד פברואר יש הפסקה עם זה אז אני לא מתכוון בנתיים לראות את העונה השלישית
בנמלטים שזאת גם סדרה מעולה סיימתי את העונה הראשונה ויש לי כבר את הפרקים שיצאו מהעונה השנייה אבל עוד פעם אני מחכה שזה יתקרב לסוף העונה ואז אני אראה את כל העונה רצוף...
וכמובן סדרת המופת... הכי מדהימה שיש... אוז... שהשגתי את כל הפרקים שלה בכל העונות וראיתי את הכל...
יש 6 עונות לאוז וראיתי את כל העונות בבית חולים.... תחשבו רק כמה זמן זה שרף לי :D
ללא ספק אוז זו הסדרה הכי מדהימה שהייתה אי פעם!!:disbelief |
|
|
| skelz |
Lost, Heroes & Prison Break שליטההההה
סדרות הכי חזקות שיצאו אי פעם :) |
|
|
| Meltdown |
אני עכשיו בעיקר רואה את CSI
גם הגירסה של ניו יורק, גם הגירסה של מיאמי
שתיהן סדרות מעולות |
|
|
| YoraY |
| יש אני מוביל בנתיים :P |
|
|
| Glenn-Holmes |
למי יש בכלל זמן לטלויזיה...
:rolleyes: |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
למי יש בכלל זמן לטלויזיה...
:rolleyes: |
+1 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
א-ה
גולשים בזמן בערוץ
AXN
ישן אבל איכותי משהו משהו
הפסדתי שבוע שלם בגלל העבודה באסה
 |
|
|
| YoraY |
4400
נועה תשבי נותנת! בראששש
וואחד תפקיד סדרה לעצמה
איזו אלופה היא :D |
|
|
| YO-I |
נמלטים וגיבורים, שתי הסדרותצ הכי חמות היום שאני לא מפסיד פרק אחד מהם
ולגבי אוז, מסכים עם כל מילה, הסדרה הכי גאונית שיש, אני ניסיתי להשיג את כל פרקי העונות ולא הצלחתי
מה שכן, השגתי את כל העונות של סימפסון |
|
|
|
|