|
החלפתי מיקסר
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
חברים החלטתי להחליף מיקסר
מ
Vestax PCV-175
ל
Vestax PCV-275
ולא רק בגלל באקולייזר באוזניות
ואני פשוט נדהם
איזה מיקסר מושלם
יש בו כל מה שצריך
איכות סאונד מעולה והמון אפשרויות
מומלץ! |
|
|
| DjChook |
תחדש אחי
תשים פה לינק או תמונה שלו בבקשה |
|
|
| Scorchio |
 |
|
|
| NyKoN |
מדהים
נראה אחלה מיקסר
תתחדש
כמה עלה ד"א? |
|
|
| Agent-Fire |
איך החלפתה?
אגב, שמתם לב שאפשר לשים לינק לתמונה והוא ממש מראה אותה עכשיו... ;) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
איך החלפתה?
אגב, שמתם לב שאפשר לשים לינק לתמונה והוא ממש מראה אותה עכשיו... ;) |
אתה יודע למה?
כי מישהו נחמד מאוד תפס שיחה עם
Swamper
;)
ד"א - פצצות של מיקסר אחי
בקרוב אצלי בבית
:) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אתה יודע למה?
כי מישהו נחמד מאוד תפס שיחה עם
Swamper
;)
|
:p
לא חשבתי אחרת... ;) |
|
|
| MoSH_MaN |
| אני אני מתעצבן כבר מלא זמן ואז יובל נזכר להגיד לי שאין את האפשרות הזאת.......:p |
|
|
| Scorchio |
תודה לכולכם
החלפתי את זה בחנות נתתי להם את הישן שלי קיבלתי זיכוי והוספתי כסף
פשוט מאוד. |
|
|
| Dj-2TaLL |
| שכחת לכתוב כמה הוא עלה... |
|
|
|
|