return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
TranceAdddicts maken hun eigen film!
View this Thread in Original format
Little Theseus
Ok, ik heb op een of andere site een filmpje gemaakt voor de lol, met een zestal TA's erin (including me).
Bellie, Petrus, Miss P, New Wave en DJ Alpha zijn de andere hoofdrolspelers.
Aan de karakters kunnen geen rechten ontleend worden, vergelijkingen in de film hoeven niet overeen te komen met de werkelijkheid.
De verhalen berusten op fantasie, enige overeenkomst tussen de spelers en de werkelijkheid berust op louter toeval :D:D

klik hier voor film!

Ik hoop dat er mensen zijn die hier vervolgfilms van andere tranceaddicts gaan maken, zodat er een hele reeks films ontstaat.
Er valt genoeg te verzinnen want ik moest mezelf ook enorm beperken qua lengte van de film, omdat ik voor bijna iedereen hier wel een leuk filmpje wist te verzinnen.
Genoeg te doen zou ik zeggen; have phun!
Blik
haha, hijs leuk, vooral dj-alpha :D
!_PeTrUs_!
Whahaha cool!!!

Ik en me verborgen talenten.
Yarnie
theesaussssss....heeel erg kewl....als k vanavpond tijd heb zal k er ook ff eentje maken......:D :D :D
DJ Bazz
hij is lachen, duurde niet eens zolang om hem met mijn modempje over de tellijn te trekken:)
Little Theseus
nee, met mijn isdn was het ech zo gepiept, terwijl je er toch heel wat voor terugkrijgt.
Ik heb alleen dom genoeg de tekstwolkjes van Petrus en Proximus verwisseld... Petrus is de illeman met de praatkick en niet Miss P :D
T.H.C.
hehe, ik d9 al dat er iets niet klopte..., heb hem nu 3 keer moeten kijken, eerst kon ik de text niet lezen van het lachen toen Petrus in beeld kwam, geinig dit!
tijs08
wazzaaaa

HAha LOL!!

cool filmpje Theseus :D
en al die uitspraken ook, lache man!
Henkie_henk
LoL Leuk ja.. k d8 eerst dat je t zelf gemaakt had :) tot k die txt ballonnetjes zag ;) wel kewl..

Klik hier
New Wave
WOWOWOWOWOW
fette man ghegheghe
:D :D :D :D :D

Glaniskanis
quote:
Originally posted by Henkie_henk
LoL Leuk ja.. k d8 eerst dat je t zelf gemaakt had :) tot k die txt ballonnetjes zag ;) wel kewl..

Klik hier


FAT (Y)
Beswel Ownage die fillum
Beetje MP kalkoentje erdoor die in geheimtaal WPWW kra'd
r0xxxxxxxxxxxxxxxxx


Greetz,
Glaniskanis
TimeportE
yeeeehhh.. hijs echt wel gein..
k ga der ook maar eens eentje maken, eerst eff met leuke ideeen komen!! :D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement