return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Voornemens 2007 (pg. 2)
View this Thread in Original format
1Million$shot
quote:
Originally posted by MikeVee
http://www.ikhebgeenzin.nl/



hilarisch, dit kwam er uit:

In 2007 ga ik ...

iets meer , men ouders opzoeken, na de sex (kan ik nog inkomen)

en

iets minder opvallend, de deur uitgaan, als ik ongesteld ben (dit iets minder !!)

:D
Config
aangezien ik geen voornemens meer maak ook effe die site gebruikt en dit was men eerste:

In 2007 ga ik:
Op feestdagen dronken worden voor het uitgaan :D

een beter voornemen dan dit bestaat gewoon niet :p


en dan nog een tweede:

minder gezond eten in het openbaar.. :o

ik ga passen en die eerste kiezen :happy2:
Push2005
In 2007 ga ik...

Toch eens wat minder ... masturberen ... maar met tegenzin.

Je zou haast denken dat er een kern van waarheid in dat programma zit :stongue:
TOR
quote:
Originally posted by Push2005
In 2007 ga ik...

Toch eens wat minder ... masturberen ... in het openbaar.

Je zou haast denken dat er een kern van waarheid in dat programma zit :stongue:


Fixed.
Xilver
Voornemens zijn voor janetten
FCB_Fanatic
ik heb er twee gedaan: in 2007 ga ik ...

1. sneller frituren als het moet

2. dus niet meer de deur uitgaan met mijn vrienden



logisch natuurlijk :D
Config
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

2. dus niet meer de deur uitgaan met mijn vrienden


dat doet ge nu al, zoek eens een ander voornemen :p
Kelly*
mijn voornemens zijn blijkbaar:
- niet meer gezond eten na de sex
- iets minder opvallend vrienden imponeren als het moet
- op feestdagen uit eten met de hond



mooi toch? :D
djcresto
ff serieus weer:

- onze 2 schilderijen en spiegel laten ophangen op ons appartement
- de ramen langs binnen verven
- de buren stil krijgen
- auto verkopen tegen degelijke prijs (iemand interesse, toyota corrola van 14 jaar met 95000 km, motor nie kapot te krijgen)
- kampioen spelen met men gemengde ploeg (staan nu op kop)
- kampioen spelen met men heren ploeg (seizoen moet nog beginnen)
- paar kilo's deraf, hopelijk
- iets meer feestjes bezoeken
- leren pokeren
- paar mooie persoonlijke prestaties op badmintongebied
- succesvol eerste internationaal badmintontornooi organiseren
- enzovoort
Jasperovitsj
- Afstuderen en een degelijk thesis afleveren
- Rijbewijs (eindelijk) halen
- Een goeie eerste job vinden
- Sporten volhouden (zaalvoetbal en zwemmen) en misschien volgend seizoen terug veldvoetbal beginnen spelen
- Leuke vendeloptredens versieren

1Million$shot
1. eindelijk een lief vinden die mij waard is(no comment please :D )
2. Blijven fitnessen
3. Vinyl blijven kopen !!
4. Bonthuys saboteren zodat Industria terug kan komen !!
5. misschien al beginnen uitkijken naar een appartementje om te kopen
Zehra
- veel geld verdienen + veel geld uitgeven aan leuke dingen
- nieuwe auto kopen
- hopelijk met Jasper op reis in de zomer
- mn werk nog beter doen
- wat kilos mogen er ook af (damn you alleen wonen)

en als ik ze nie haal, dan zijn ze voor 2008 I guess
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement