return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Voornemens 2007 (pg. 4)
View this Thread in Original format
obssession
ik maak geen goede voornemenswant ik vind het dom dat iedereen die maakt en toch nooit nakomt, in plaats daarvan zal ik dag per dag proberen het beste eruit te halen.
mellow_head
quote:
Originally posted by obssession
ik maak geen goede voornemenswant ik vind het dom dat iedereen die maakt en toch nooit nakomt, in plaats daarvan zal ik dag per dag proberen het beste eruit te halen.


+1 :)
TOR
quote:
Originally posted by obssession
ik maak geen goede voornemens want ik vind het dom dat iedereen die maakt en toch nooit nakomt, in plaats daarvan zal ik dag per dag proberen het beste eruit te halen.


Dat was tot vandaag eveneens mijn visie. De solden hebben echter voor een lege portefeuille gezorgd, waardoor ik mij genoodzaakt zie minder uit te geven de rest van het jaar. :nervous:

Hierbij dus mijn eerste voornemen voor 2007:

- Geldelijke uitspattingen tot een minimum beperken.
Config
quote:
Originally posted by TOR
Dat was tot vandaag eveneens mijn visie. De solden hebben echter voor een lege portefeuille gezorgd, waardoor ik mij genoodzaakt zie minder uit te geven de rest van het jaar. :nervous:

Hierbij dus mijn eerste voornemen voor 2007:

- Geldelijke uitspattingen tot een minimum beperken.


good one :) geen relatie beginnen dan.
domineesje
quote:
Originally posted by Config
good one :) geen relatie beginnen dan.


Wat denk jij wel vd vrouwen :whip:
FenixStyle
quote:
Originally posted by domineesje
Wat denk jij wel vd vrouwen :whip:


Dat ze er zijn om onze zakken leeg te halen? :p

(interpretatie naar eigen keuze)
domineesje
quote:
Originally posted by FenixStyle
Dat ze er zijn om onze zakken leeg te halen? :p

(interpretatie naar eigen keuze)


*kuch*

Voor mij geweten, voor u te raden :p
Zehra
eens kijken wat mijn voornemens voor 2007 waren en of ik ze heb kunnen realiseren :D

quote:
Originally posted by Zehra
- veel geld verdienen + veel geld uitgeven aan leuke dingen

:) eerste viel goed mee, maar dat tweede, damn I'm a shopping-addict

quote:
- nieuwe auto kopen

:) en ik hou er van <3

quote:
- hopelijk met Jasper op reis in de zomer

:) leuke reis gehad

quote:
- mn werk nog beter doen

:) gelukt! maar bij een ander bedrijf

quote:
- wat kilos mogen er ook af (damn you alleen wonen)

:( zal 't weer in mijn lijstje zetten

quote:
en als ik ze nie haal, dan zijn ze voor 2008 I guess


één van de vijf niet gelukt, not bad :)
FCB_Fanatic
ik heb al mijn voornemens tot een goed einde gebracht ... hetgeen nogal logisch is aangezien ik er ook geen had :D
Devilex
Mijn grootste voornemen is om me meer en meer terug te trekken van het internet.

Push2005
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb al mijn voornemens tot een goed einde gebracht ... hetgeen nogal logisch is aangezien ik er ook geen had :D


Hebt ge dan niet sneller kunnen frituren als het moest ?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Push2005
Hebt ge dan niet sneller kunnen frituren als het moest ?


oei, gij wist da nog ... :toothless

t is dus een grote mislukking geworden :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement