|
Voornemens 2007 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| obssession |
| ik maak geen goede voornemenswant ik vind het dom dat iedereen die maakt en toch nooit nakomt, in plaats daarvan zal ik dag per dag proberen het beste eruit te halen. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by obssession
ik maak geen goede voornemenswant ik vind het dom dat iedereen die maakt en toch nooit nakomt, in plaats daarvan zal ik dag per dag proberen het beste eruit te halen. |
+1 :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by obssession
ik maak geen goede voornemens want ik vind het dom dat iedereen die maakt en toch nooit nakomt, in plaats daarvan zal ik dag per dag proberen het beste eruit te halen. |
Dat was tot vandaag eveneens mijn visie. De solden hebben echter voor een lege portefeuille gezorgd, waardoor ik mij genoodzaakt zie minder uit te geven de rest van het jaar. :nervous:
Hierbij dus mijn eerste voornemen voor 2007:
- Geldelijke uitspattingen tot een minimum beperken. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
Dat was tot vandaag eveneens mijn visie. De solden hebben echter voor een lege portefeuille gezorgd, waardoor ik mij genoodzaakt zie minder uit te geven de rest van het jaar. :nervous:
Hierbij dus mijn eerste voornemen voor 2007:
- Geldelijke uitspattingen tot een minimum beperken. |
good one :) geen relatie beginnen dan. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
good one :) geen relatie beginnen dan. |
Wat denk jij wel vd vrouwen :whip: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by domineesje
Wat denk jij wel vd vrouwen :whip: |
Dat ze er zijn om onze zakken leeg te halen? :p
(interpretatie naar eigen keuze) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Dat ze er zijn om onze zakken leeg te halen? :p
(interpretatie naar eigen keuze) |
*kuch*
Voor mij geweten, voor u te raden :p |
|
|
| Zehra |
eens kijken wat mijn voornemens voor 2007 waren en of ik ze heb kunnen realiseren :D
| quote: | Originally posted by Zehra
- veel geld verdienen + veel geld uitgeven aan leuke dingen |
:) eerste viel goed mee, maar dat tweede, damn I'm a shopping-addict
| quote: | | - nieuwe auto kopen |
:) en ik hou er van <3
| quote: | | - hopelijk met Jasper op reis in de zomer |
:) leuke reis gehad
| quote: | | - mn werk nog beter doen |
:) gelukt! maar bij een ander bedrijf
| quote: | | - wat kilos mogen er ook af (damn you alleen wonen) |
:( zal 't weer in mijn lijstje zetten
| quote: | | en als ik ze nie haal, dan zijn ze voor 2008 I guess |
één van de vijf niet gelukt, not bad :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik heb al mijn voornemens tot een goed einde gebracht ... hetgeen nogal logisch is aangezien ik er ook geen had :D |
|
|
| Devilex |
| Mijn grootste voornemen is om me meer en meer terug te trekken van het internet. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb al mijn voornemens tot een goed einde gebracht ... hetgeen nogal logisch is aangezien ik er ook geen had :D |
Hebt ge dan niet sneller kunnen frituren als het moest ? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Hebt ge dan niet sneller kunnen frituren als het moest ? |
oei, gij wist da nog ... :toothless
t is dus een grote mislukking geworden :( |
|
|
|
|