|
ערוץ IRC
|
View this Thread in Original format
| eran |
מה המצב..
אתם יודעים.. למה שלא נפתח אולי איזה ערוץ איי אר סי לפורום שלנו..
וככה אם משהו מחובר ויש לו זמן אז הוא יכנס לערוץ
וסתם לצ'וטט :)
מה אתם אומרים? יש מצב? |
|
|
| DJ-Energy |
לי לא אכפת
אם אתם רוצים אז ב
efnet
irc.inter.net.il
תפתחו ערוץ בשמחה
#ILTA |
|
|
| eran |
| אז יאללא מי שרוצה שיגיד :p |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by eran
אז יאללא מי שרוצה שיגיד :p |
אני בעד
אבל עכשיו אני זז לשחק קצת
MOHAA
(Mosh, ur next, Muhhahaah, ;) ) |
|
|
| MoSH_MaN |
| אני מוכן לשים 200 שקל שאני לוקח את כל אחד כאן מהפורום שרוצה נגדי |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני מוכן לשים 200 שקל שאני לוקח את כל אחד כאן מהפורום שרוצה נגדי |
...אם היה לי ת'משחק הייתי מתקין אותו עכשיו... ו |
|
|
| DjChook |
בוא נגדי
BROODWAR |
|
|
| Hell_Copter |
אח שלי סידר לי משהו במחשב שאני לא יוכל להכנס למירק
ברגע שאני מתחבר אז המחשב נדלק מחדש
אז לי לא אכפת מזה |
|
|
| DjChook |
תשמעו אני גם ככה כל הזמן פה
ואני שונא מירק
SO I'M OUT |
|
|
| DJ-Energy |
| איזה אנשים אנטים אתם!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
איזה אנשים אנטים אתם!! |
מה אנטי אחי?!
אם תצליח לסדר לי שאני יוכל להכנס למירק אז סבבה
אני מעדיף לא לנסות להכנס למה סתם חבל על הזמן עד שהמחשב נדלק מחדש |
|
|
|
|