return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
ערוץ IRC
View this Thread in Original format
eran
מה המצב..
אתם יודעים.. למה שלא נפתח אולי איזה ערוץ איי אר סי לפורום שלנו..
וככה אם משהו מחובר ויש לו זמן אז הוא יכנס לערוץ
וסתם לצ'וטט :)

מה אתם אומרים? יש מצב?
DJ-Energy
לי לא אכפת
אם אתם רוצים אז ב
efnet
irc.inter.net.il

תפתחו ערוץ בשמחה

#ILTA
eran
אז יאללא מי שרוצה שיגיד :p
DJ-Energy
quote:
Originally posted by eran
אז יאללא מי שרוצה שיגיד :p


אני בעד
אבל עכשיו אני זז לשחק קצת
MOHAA
(Mosh, ur next, Muhhahaah, ;) )
eran
מה זה? :conf:
MoSH_MaN
אני מוכן לשים 200 שקל שאני לוקח את כל אחד כאן מהפורום שרוצה נגדי
Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני מוכן לשים 200 שקל שאני לוקח את כל אחד כאן מהפורום שרוצה נגדי


...אם היה לי ת'משחק הייתי מתקין אותו עכשיו... ו
DjChook
בוא נגדי
BROODWAR
Hell_Copter
אח שלי סידר לי משהו במחשב שאני לא יוכל להכנס למירק
ברגע שאני מתחבר אז המחשב נדלק מחדש
אז לי לא אכפת מזה
DjChook
תשמעו אני גם ככה כל הזמן פה
ואני שונא מירק
SO I'M OUT

DJ-Energy
איזה אנשים אנטים אתם!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy
איזה אנשים אנטים אתם!!


מה אנטי אחי?!
אם תצליח לסדר לי שאני יוכל להכנס למירק אז סבבה
אני מעדיף לא לנסות להכנס למה סתם חבל על הזמן עד שהמחשב נדלק מחדש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement