return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Tänkte bara (pg. 2)
View this Thread in Original format
Laszlo
bah...hata julen...alla springer runt och stressar med de mest påklistrade framkrystade leenden som om det inte fanns en morgondag...
reveal
God jul Jenny och alla andra!

Jag lär kolla på Kalle Anka iaf :p
Glorie
Det var då dåligt med Kalle Anka-tittare här. Själv har jag aldrig sett Karl Bertil, men lika glad för det är jag...

:crazy:
x-dream
kalle Anka är ju ett måste på jul alltid skoj..

Och god jul på dig Glorie å alla ni andra :)
Cloudburst
Kan du vissla Johanna? :p

Kommer nog kolla på kalle eftersom systersonen kommer vilja det.



Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
anuga
God Jul, och Kalle Anka blir det nog, fast den Danska, för där har dem med Snöbollskriget, som är bort klippt i den Svenska Versionen.
Cloudburst
quote:
Originally posted by anuga
God Jul, och Kalle Anka blir det nog, fast den Danska, för där har dem med Snöbollskriget, som är bort klippt i den Svenska Versionen.


snöbollskriget?
anuga
quote:
Originally posted by Cloudburst
snöbollskriget?

Hehehe, precis, nästan ingen i Sverige känner till den, den är guld värd :)

Ska se om jag hittar den på nätet.

http://www.imdb.com/title/tt0034670/

http://www.ndscs.nodak.edu/~watne/D...wball%20war.mpg

Den e sååå grym!

För våldsam för svenska barn ;)
reveal
Snöbollskriget är grymt bra :) Alla i Skåne känner nog till den (de som har tillgång till dansk tv)
jofawe
Men vem vill bo i skåne, egentligen? ;)


Nu är det bara 23 timmar och 15 minuter kvar av denna hemska dag!

anuga
Typ 30 min, hur många fick höra något dåligt/negativt?
Akia
Passerade smärtfritt! :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement