|
Tänkte bara (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| bah...hata julen...alla springer runt och stressar med de mest påklistrade framkrystade leenden som om det inte fanns en morgondag... |
|
|
| reveal |
God jul Jenny och alla andra!
Jag lär kolla på Kalle Anka iaf :p |
|
|
| Glorie |
Det var då dåligt med Kalle Anka-tittare här. Själv har jag aldrig sett Karl Bertil, men lika glad för det är jag...
:crazy: |
|
|
| x-dream |
kalle Anka är ju ett måste på jul alltid skoj..
Och god jul på dig Glorie å alla ni andra :) |
|
|
| Cloudburst |
Kan du vissla Johanna? :p
Kommer nog kolla på kalle eftersom systersonen kommer vilja det.
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! |
|
|
| anuga |
| God Jul, och Kalle Anka blir det nog, fast den Danska, för där har dem med Snöbollskriget, som är bort klippt i den Svenska Versionen. |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by anuga
God Jul, och Kalle Anka blir det nog, fast den Danska, för där har dem med Snöbollskriget, som är bort klippt i den Svenska Versionen. |
snöbollskriget? |
|
|
| reveal |
| Snöbollskriget är grymt bra :) Alla i Skåne känner nog till den (de som har tillgång till dansk tv) |
|
|
| jofawe |
Men vem vill bo i skåne, egentligen? ;)
Nu är det bara 23 timmar och 15 minuter kvar av denna hemska dag! |
|
|
| anuga |
| Typ 30 min, hur många fick höra något dåligt/negativt? |
|
|
| Akia |
| Passerade smärtfritt! :gsmile: |
|
|
|
|