|
Tänkte bara
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
posta det här vykortet till er
Jag vet att jag är lite tidig om man jämför med tidigare år men jag kommer inte sitta framför datorn de närmaste dagarna.
Dessutom hinner förmodligen fler se hälsningen om den kommer upp redan nu. |
|
|
| benni |
sött :)
jag önskar dig en trevlig jul med!
... (är det en jultradition att titta på kalle anka?) |
|
|
| jofawe |
God jul på dig med Jenny!
Å alla andra swe-ta´s för den delen också! |
|
|
| Gate 42 |
god jul!
.. och nej, jag kommer inte titta på kalle anka. däremot måste man titta på carl bertil's jul! |
|
|
| Akia |
GOD JUL!
Carl-Bertil är bäst! |
|
|
| Speactra |
Carl Bertil måste man se! Finns inget juligare :p
God Jul på er allihopa! |
|
|
| ScuL |
hehe kalle anka har inget med jul att göra i Holland iaf :)
god jul på alla :D |
|
|
| Jeremy H |
God jul på er alla! :)
En sista tenta om 14h innan mitt lov börjar!
Sen väntar 2 julafton i veckan (familj kommer från utlandet) och feeest på juldagen :clown: |
|
|
| lonne |
God jul till er alla!
Blir varken julmat eller julfirande i ar igen men det gor detsamma.
Hoppas ni alla far en bra jul och ett gott nytt ar.
All the best. |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Gate 42
god jul!
.. och nej, jag kommer inte titta på kalle anka. däremot måste man titta på carl bertil's jul! |
eeexakt! :) |
|
|
| dbl |
God jul Glorie =)
Och god jul till er alla andra också :) |
|
|
|
|