return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
סוגי מוזיקה (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
רקו למיניו...
גראנג' כזה גרין דיי וכו, בלינק גם לא רע ולינקין לפעמים אבל לא יותר מדי.
לא אוהב רוק מדוכא וציני מדי...
רוקפופ ופופ איכות נטלי אימברוליה טראוויס כאלה
nimrod levi
אני אוהב רוק ופופ וכל אלה...
לא רוק חזק מדי שונא את כל המטאל והשטויות...
ובזמן האחרון אני אוהב מוזיקה ישראלית
אני חולה על היהודים אבל זה היה תמיד...
ברי סחרוף משינה לפעמים שלמה ארצי...
Hell_Copter
יש שירים מובחרים שאני אוהב במזרחית...
לא את כל הבכי
רק את יובל פרי אני אוהב... השירים הכי מצחיקים בארץ
מי שלא מכיר שיוריד את השירים שלו.... כל שירים שאתם מוצאים

אני גם אוהב רוק אבל של אמ טי וי
וגם מטאליקה אני אוהב
אבל לא חולה על המוזיקה הזאת כמו טראנסים...
אני זוכר שהייתי בכיתה ו קניתי דיסק של רפובליקה אם מישהו מכיר
Ariels
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



וואי נכון!!!!!
איך שכחתי את שאקירה!!!!
אני רוקד סלסה לשירים שלה עם חברה שלי :):D:D:D:D

ראית ת'קליפ שלה? מזה איך היא עושה את זה קיבינימט!!! :)



גיל ?!!?! חברה ?!!?!!? חשבתי שאתה לא כזה... יותא בכוון של להחליף כל יום
Flotser
חולה על מזרחית!!!
oDrori
יווו ריפאבליקה איזה להקה אדירה!!! יפה רועי
;)


(עכשיו פתאום אתה אומר, "לא, צחקתי על זה שקניתי יא לוזר ריפבליקה כזאת
להקה חרא" אייי אכלתי אותה... יאללה תהיה עדין)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
יווו ריפאבליקה איזה להקה אדירה!!! יפה רועי
;)


(עכשיו פתאום אתה אומר, "לא, צחקתי על זה שקניתי יא לוזר ריפבליקה כזאת
להקה חרא" אייי אכלתי אותה... יאללה תהיה עדין)


לא, צחקתי על זה שקניתי
יא לוזר, רפובליקה כזאת להקה חרא, איי אכלתי אותה

סתם...
להקה אחלה אבל אני כבר לא שומע את הדיסק
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Ariels



גיל ?!!?! חברה ?!!?!!? חשבתי שאתה לא כזה... יותא בכוון של להחליף כל יום


אחי
בן אדם צריך להתבסס לא? :)

עד לפני שבועיים הייתי האבא של כל הפרפרים
אבא שלי רצה להכניס לי מכות רצח בגלל שכל ערב הבאתי מישהי אחרת

אבל חאלס אחי הימים האלה נגמרו :)
זה כבר התחיל לעייף
Ariels
או שנגמרו כל הבנות בבאר שבע ונתקעת עם האחרונה
:D :D :D
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Ariels
או שנגמרו כל הבנות בבאר שבע ונתקעת עם האחרונה
:D :D :D




חחחחחחחחח
טוב אחי :)

אבל לא...
יש מספיק בנות יפות בבאר שבע רק חבל שרובם ערסיות או פרחות כאלה שחושבות את עצמן אפרודיטה כל אחת

עלק באה אליי איזה אחת במועדון פעם ודפקה לי יציאה מגעילה אז מרוב שהיא הייתה שטוחה צעקתי לה
"סתמי יגלשן"
מול איזה 400 איש :)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts




חחחחחחחחח
טוב אחי :)

אבל לא...
יש מספיק בנות יפות בבאר שבע רק חבל שרובם ערסיות או פרחות כאלה שחושבות את עצמן אפרודיטה כל אחת

עלק באה אליי איזה אחת במועדון פעם ודפקה לי יציאה מגעילה אז מרוב שהיא הייתה שטוחה צעקתי לה
"סתמי יגלשן"
מול איזה 400 איש :)


חחחחחחחחחחח
איזה פאדיחות בטח היו לה
טראומה לכל החיים
yahel222
quote:
Originally posted by Gil Shwarts




חחחחחחחחח
טוב אחי :)

אבל לא...
יש מספיק בנות יפות בבאר שבע רק חבל שרובם ערסיות או פרחות כאלה שחושבות את עצמן אפרודיטה כל אחת

עלק באה אליי איזה אחת במועדון פעם ודפקה לי יציאה מגעילה אז מרוב שהיא הייתה שטוחה צעקתי לה
"סתמי יגלשן"
מול איזה 400 איש :)


חחחח היית עושה לה
ואלה מותק 20 שנה אני מוכר טלויזיות
עוד לא ראיתי אחת שטוחה כמוך
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement