|
סוגי מוזיקה
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
?!!?! איזה סוגי מוזיקה נוספים אתם אוהבים
אני לדוגמא אוהב גם מוזיקה שחורה, סקייט פאנק (בלינק 182) ורוק מטאל
Metallica, system of a down, staind, nickelback |
|
|
| yahel222 |
מממ אני אוהב ראפ ו R & B
זתומרת מארי ג'יי בליג' וכאלה דברים
וגם אמ טי וי רגיל נחמד לפעמים לשמועע
ושנות ה80 !!!! |
|
|
| Hell_Copter |
אני גם די אוהב שנות ה 80 ואמ טי וי יכול להיות נחמד לפעמים
אני גם אוהב כזה דאנס כמו נגיד לאסגו או סילבר או משהו כזה |
|
|
| Scorchio |
מוזיקה שחורה
DMX, Ice-Cube, 2Pac, Snoop Dogg...
אולי קצת
MTV
רוק קל
REM, משינה...
ורוק מטליסטי לא ממש
אולי קצת מטאליקה |
|
|
| DjChook |
רוק ישראלי
רוק אבל יותר כבד
SYSTEM OF THE DOWN
CHILDREN OF BODOM
וכמו רועי
EURODANCE נחמדים
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
מוזר שאף אחד לא הזכיר מזרחית :)
אבי ביטר, ליאור נרקיס, יוסי עדן, זהבה בן, רון שובל, חיים משה :D
וכמובן שאי אפשר בלי מוזיקה שחורה :)
אה כן, ובריטני ספירס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מוזר שאף אחד לא הזכיר מזרחית :)
אבי ביטר, ליאור נרקיס, יוסי עדן, זהבה בן, רון שובל, חיים משה :D
|
יוו " איך את מסובבת אותי " ענקקקקקקק
זהר שולט !!! חחחח
עזוב אבי ביטר סתם חאטרה אבל רון שובל יוסי עדן ליאור נרקיס וכו...
אני יכול להביא לך שמות שלא שמעת עליהם אבל אלה ממש כבדים הישר מעמידר כמו משה כהן חחחחחח
אהה שלומי סרנגה תותח !!! ביוונית
מומלץ לכולם
וגם REM ; RED HOT CHILLY PEPPERS ; SHKIRA :) :) ;
וכו'......... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by yahel222
יוו " איך את מסובבת אותי " ענקקקקקקק
זהר שולט !!! חחחח
עזוב אבי ביטר סתם חאטרה אבל רון שובל יוסי עדן ליאור נרקיס וכו...
אני יכול להביא לך שמות שלא שמעת עליהם אבל אלה ממש כבדים הישר מעמידר כמו משה כהן חחחחחח
אהה שלומי סרנגה תותח !!! ביוונית
מומלץ לכולם
וגם REM ; RED HOT CHILLY PEPPERS ; SHKIRA :) :) ;
וכו'......... |
וואי נכון!!!!!
איך שכחתי את שאקירה!!!!
אני רוקד סלסה לשירים שלה עם חברה שלי :):D:D:D:D
ראית ת'קליפ שלה? מזה איך היא עושה את זה קיבינימט!!! :) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
וואי נכון!!!!!
איך שכחתי את שאקירה!!!!
אני רוקד סלסה לשירים שלה עם חברה שלי :):D:D:D:D
ראית ת'קליפ שלה? מזה איך היא עושה את זה קיבינימט!!! :) |
שיאאאאאאא
אבל היא מקצוענית מה אתה רוצה |
|
|
| Gil Shwarts |
לא נראה לי שיש לה עצמות שם באמא שלי :)
אגב עמידר... כמה עולה להשכיר שם בית? אני גם רוצה להיות זמר דיכאון :)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לא נראה לי שיש לה עצמות שם באמא שלי :)
אגב עמידר... כמה עולה להשכיר שם בית? אני גם רוצה להיות זמר דיכאון :)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
מממ אין לי מושג אבל נראה לי שזול......בוא בכיף
אין פה מספיק כאלה חחחחחח
אתה יודע גם יוסי עדן בא מעמידר
תוריד יוסי עדן - פתאום נהיית שונה
פחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|