return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מה זה פריסטייל במוזיקה ?
View this Thread in Original format
cluBBer
שמעתי את המושג אבל לא הבנתי למה מתכוונים
uzi
שאלה יפה. נראה איך יצליחו לתאר לך את זה? אני מאמין שזה ביטוי לסגנון לא מוגדר ולא טיפוסי.
YoraY
בדיוק מה שאמרת עוזי.. ושמעתי אחד כזה של חבר שלי לפני כמה זמן ...

משלב אמבייאנט, גיטרות מקצבים ...

סיגנון לא מוגדר ואני חושב שאפשר להגיד גם "מוזר" (במובן החיובי
cluBBer
הייתי במועדון "דאדא" והייתה שם מוזיקה ממש מוזרה
מישהו היה שם פעם ?
omergunr
quote:
Originally posted by cluBBer
הייתי במועדון "דאדא" והייתה שם מוזיקה ממש מוזרה
מישהו היה שם פעם ?


Drum & Bass
זאת מוזיקה מוזרה.. :rolleyes:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by cluBBer
הייתי במועדון "דאדא" והייתה שם מוזיקה ממש מוזרה
מישהו היה שם פעם ?


לא הייתי אבל בעקרון זה מועדון שנוטה לכיוון המינימל אבל לא ממש מנגן רק מינימל בעיקר כי הם לא מאמינים שזה יעבוד על הקהל
אז גם אלקטרו בולט שם
זה לפחות ממשהבנתי מאנשים שהיו שם מספר פעמים כבר
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by omergunr
Drum & Bass
זאת מוזיקה מוזרה.. :rolleyes:



נפלאה!

אין מה שמפרק יותר מזה. 170/180 ביפים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
נפלאה!

אין מה שמפרק יותר מזה. 170/180 ביפים


אני חושב שמשבאמת מדהים זה לפרק אנשים עם מוזיקה נמוכה
מתחת ל-130 בי פי אם
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני חושב שמשבאמת מדהים זה לפרק אנשים עם מוזיקה נמוכה
מתחת ל-130 בי פי אם


אממ....

רק עם תוספים.
Glenn-Holmes
ממ למה אתה מתכוון תוספים
?

:rolleyes:

Viperon
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני חושב שמשבאמת מדהים זה לפרק אנשים עם מוזיקה נמוכה
מתחת ל-130 בי פי אם


אין כזה דבר
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viperon
אין כזה דבר


open your mind

אם היית קצת יודע על מה אתה מדבר היית רואה שבעולם די גיים כאלה מרקידים אלפים ועשרות אלפים ומפרקים רחבות

ובאיביזה כמה מהליינים הנחשבים ביותר שפוקדים אותם אלפים ולא סתם עומדים ומסתכלים מה קורה אלא רוקדים בטירוף חושים עושים את זה למוזיקה שהיא מתחת ל-130 ולפעמים גם מתחת 125

ויותר מזה
גם בארץ יש מסיבות שמאחדות לפעמים כמה מאות אנשים במספרים מאוד מעוררי כבוד - כולם מתפרקים לצלילי מוזיקה שמנוגנת בבי פי אם נמוך מ-130


כדאי שתתעורר
יש עולם בחוץ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement