|
מה זה פריסטייל במוזיקה ?
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
| שמעתי את המושג אבל לא הבנתי למה מתכוונים |
|
|
| uzi |
| שאלה יפה. נראה איך יצליחו לתאר לך את זה? אני מאמין שזה ביטוי לסגנון לא מוגדר ולא טיפוסי. |
|
|
| YoraY |
בדיוק מה שאמרת עוזי.. ושמעתי אחד כזה של חבר שלי לפני כמה זמן ...
משלב אמבייאנט, גיטרות מקצבים ...
סיגנון לא מוגדר ואני חושב שאפשר להגיד גם "מוזר" (במובן החיובי |
|
|
| cluBBer |
הייתי במועדון "דאדא" והייתה שם מוזיקה ממש מוזרה
מישהו היה שם פעם ? |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by cluBBer
הייתי במועדון "דאדא" והייתה שם מוזיקה ממש מוזרה
מישהו היה שם פעם ? |
Drum & Bass
זאת מוזיקה מוזרה.. :rolleyes: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by cluBBer
הייתי במועדון "דאדא" והייתה שם מוזיקה ממש מוזרה
מישהו היה שם פעם ? |
לא הייתי אבל בעקרון זה מועדון שנוטה לכיוון המינימל אבל לא ממש מנגן רק מינימל בעיקר כי הם לא מאמינים שזה יעבוד על הקהל
אז גם אלקטרו בולט שם
זה לפחות ממשהבנתי מאנשים שהיו שם מספר פעמים כבר |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by omergunr
Drum & Bass
זאת מוזיקה מוזרה.. :rolleyes: |
נפלאה!
אין מה שמפרק יותר מזה. 170/180 ביפים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
נפלאה!
אין מה שמפרק יותר מזה. 170/180 ביפים |
אני חושב שמשבאמת מדהים זה לפרק אנשים עם מוזיקה נמוכה
מתחת ל-130 בי פי אם |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני חושב שמשבאמת מדהים זה לפרק אנשים עם מוזיקה נמוכה
מתחת ל-130 בי פי אם |
אממ....
רק עם תוספים. |
|
|
| Glenn-Holmes |
ממ למה אתה מתכוון תוספים
?
:rolleyes: |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני חושב שמשבאמת מדהים זה לפרק אנשים עם מוזיקה נמוכה
מתחת ל-130 בי פי אם |
אין כזה דבר |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viperon
אין כזה דבר |
open your mind
אם היית קצת יודע על מה אתה מדבר היית רואה שבעולם די גיים כאלה מרקידים אלפים ועשרות אלפים ומפרקים רחבות
ובאיביזה כמה מהליינים הנחשבים ביותר שפוקדים אותם אלפים ולא סתם עומדים ומסתכלים מה קורה אלא רוקדים בטירוף חושים עושים את זה למוזיקה שהיא מתחת ל-130 ולפעמים גם מתחת 125
ויותר מזה
גם בארץ יש מסיבות שמאחדות לפעמים כמה מאות אנשים במספרים מאוד מעוררי כבוד - כולם מתפרקים לצלילי מוזיקה שמנוגנת בבי פי אם נמוך מ-130
כדאי שתתעורר
יש עולם בחוץ |
|
|
|
|