|
Sven Vath is koning!
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
Hahaha, het lijkt soms wat gay, maar deze video is echt vet. Die kerel gaat los.
:stongue:
Editje: 42 is in my book echt nog jong hoor.
Editje 2: best een lekker nummer wat ie draait! |
|
|
| dj_spare |
| had hem al eerder een keertje gezien ja, hij blijft lachen om te zien :D |
|
|
| basd |
| Vond em altijd maar een beetje zo-zo, maar ben em na vrijdag weer helemaal gaan waarderen.. Wat een kerel. |
|
|
| magrec |
| Dit is toch 10x cooler dan dat stijve harken gedoen van die Nl trance dj's hahaha, ook die oude clips van hem uit begin jaren 90 zoooo fout dat het leuk is! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by magrec
Dit is toch 10x cooler dan dat stijve harken gedoen van die Nl trance dj's hahaha, |
of zn iemand als john digweed :D |
|
|
| Asperge |
| Dat filmpje is echt briljant, doet me altijd aan mezelf denken, zo dans ik ook als ik helemaal van het padje af ben:toothless |
|
|
| Djeebie |
| Supervet filmpje ja! Track is trouwens Akzidenz Grotesk - Isbjorn. Voor de liefhebber. |
|
|
| Frenkieee |
Had hem al gezien, zeer vet filmpje ja :D
Iemand noemde het de vampire dance of zo? |
|
|
| jp |
| Dat Sven uberhaubt nog in leven is mag je wel een wonder der natuur noemen! :eek: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basvh
of zn iemand als john digweed :D |
Klopt helemaal bas
maar digweed gaat ook niet krampachtig moelijk doen en met zijn armpjes in de lucht staan altijd nog beter dan verkrampt popiejopie doen :happy2: ;) |
|
|
| Passiva |
| Haha dit filmpje tovert toch wel een brede smile op m'n gezicht :D |
|
|
|
|