return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
En toch he
View this Thread in Original format
magrec
New Years Eve - Giant Maximus

Stage 1:
Jimmy Van M
Sasha & Diggers (6HR SET!)

Stage 2:
Sander Kleinenberg
& guests

Stage 3:
Armin Van Burren
Ferry Corsten

Wat zuigen die oud en nieuw feesten in NL dan eigenlijk toch als je liefhebber van prog/trance bent.
Freezel
Ze bieden daar gewoon meer geld.
Siesta
in NL hebben we qrimetime. LekKeR BeUqUh
franzelare
nl zuigt idd dit oud en nieuw,helemaal nu zonder awake dus ga maar wat illegaals doen, daar zijn nog wel leuke dingen te vinden
magrec
quote:
Originally posted by Freezel
Ze bieden daar gewoon meer geld.


joh
eieregooie
quote:
Originally posted by magrec
New Years Eve - Giant Maximus

Stage 1:
Jimmy Van M
Sasha & Diggers (6HR SET!)

Stage 2:
Sander Kleinenberg
& guests

Stage 3:
Armin Van Burren
Ferry Corsten

Wat zuigen die oud en nieuw feesten in NL dan eigenlijk toch als je liefhebber van prog/trance bent.

Ik hoorde het van de week ook op Fresh FM... S&D, Sander en Ferry... Ik zou me bij elke stage uitstekend vermaken :D
AirPole
Best een vette line up toch! Alleen is de vraag of je er 80 Dollartjes voor over hebt :D
TOR
quote:
Originally posted by AirPole
Best een vette line up toch! Alleen is de vraag of je er 80 Dollartjes voor over hebt :D


Wees daar maar zeker van :D
eieregooie
De dollar is toch nog maar een halve euro waard joh :p
magrec
80 euro, eurootje of 60, dat vragen ze hier al als je naar de panama wil mey NYE en dan word je er om 4:00 ook nog uitgetrapt haha.

Glaniskanis
ik heb O&N in Groningen doorgebracht met Jody Wisternoff (1/2e van Way Out West voor de minder bekenden met namen), Moussa Clarke en Sebastian Davidson
was ook super... beste O&N ooit! en dat voor maar 18etjes :)

maar toegegeven zou idd ook liever op die stage 1 hebben gestaan de hele nacht, alhoewel Jody vannacht wel mijn bootleg heeft gedraaid en dat maakte de avond toch ook wel speciaal :p
basvh
dit was toch in LA? Volgens mij zaten Deep Dish en Sander K ook in LA. Is denk ik een leuke afterparty geweest. :cool: :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement