|
En toch he
|
View this Thread in Original format
| magrec |
New Years Eve - Giant Maximus
Stage 1:
Jimmy Van M
Sasha & Diggers (6HR SET!)
Stage 2:
Sander Kleinenberg
& guests
Stage 3:
Armin Van Burren
Ferry Corsten
Wat zuigen die oud en nieuw feesten in NL dan eigenlijk toch als je liefhebber van prog/trance bent. |
|
|
| Freezel |
| Ze bieden daar gewoon meer geld. |
|
|
| Siesta |
| in NL hebben we qrimetime. LekKeR BeUqUh |
|
|
| franzelare |
| nl zuigt idd dit oud en nieuw,helemaal nu zonder awake dus ga maar wat illegaals doen, daar zijn nog wel leuke dingen te vinden |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ze bieden daar gewoon meer geld. |
joh |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by magrec
New Years Eve - Giant Maximus
Stage 1:
Jimmy Van M
Sasha & Diggers (6HR SET!)
Stage 2:
Sander Kleinenberg
& guests
Stage 3:
Armin Van Burren
Ferry Corsten
Wat zuigen die oud en nieuw feesten in NL dan eigenlijk toch als je liefhebber van prog/trance bent. |
Ik hoorde het van de week ook op Fresh FM... S&D, Sander en Ferry... Ik zou me bij elke stage uitstekend vermaken :D |
|
|
| AirPole |
| Best een vette line up toch! Alleen is de vraag of je er 80 Dollartjes voor over hebt :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by AirPole
Best een vette line up toch! Alleen is de vraag of je er 80 Dollartjes voor over hebt :D |
Wees daar maar zeker van :D |
|
|
| eieregooie |
| De dollar is toch nog maar een halve euro waard joh :p |
|
|
| magrec |
| 80 euro, eurootje of 60, dat vragen ze hier al als je naar de panama wil mey NYE en dan word je er om 4:00 ook nog uitgetrapt haha. |
|
|
| Glaniskanis |
ik heb O&N in Groningen doorgebracht met Jody Wisternoff (1/2e van Way Out West voor de minder bekenden met namen), Moussa Clarke en Sebastian Davidson
was ook super... beste O&N ooit! en dat voor maar 18etjes :)
maar toegegeven zou idd ook liever op die stage 1 hebben gestaan de hele nacht, alhoewel Jody vannacht wel mijn bootleg heeft gedraaid en dat maakte de avond toch ook wel speciaal :p |
|
|
| basvh |
| dit was toch in LA? Volgens mij zaten Deep Dish en Sander K ook in LA. Is denk ik een leuke afterparty geweest. :cool: :cool: |
|
|
|
|