|
Kasey Taylor @ Maxim (04.01.2007) !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| omergunr |
| quote: | Originally posted by Silky21
טוב אז מילה מצד נציגות רשמית של המקסים
הכניסה למסיבה עומדת על 70 מרשרשים חדשים
דרך רשימת המוזמנים המחיר הוא 50
(אין קשר בין הרשימת מוזמנים לכניסה למועדון ,הרשימה היא להנחות בלבד)
הכניסה היא לגילאי 23+ !!1
בגלל שאתם אנשים קצת יותר מיוחדים ואנחנו דוגלים בפיתוח המוזיקה האלקטרונית בארץ ולא נגיד "לא" למכורי פרוגרסיב אמיתיים
אפשר להתפשר גם על 22
לכל שאלה טענה מענה ת"ש מין כלכלה תפנו אליי במספר
052-3524181 ראובן
יום טוב וחפירה נעימה
:stongue: |
אחי בול אתמול הייתי בן 21 וחצי , אני יכול לבוא? |
|
|
| mitre |
| יהיה ממש מבאס אם לא ניכנס... אני 21 וחבר שלי 22... :whip: |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by mitre
יהיה ממש מבאס אם לא ניכנס... אני 21 וחבר שלי 22... :whip: |
ואי אני בול 21 וחצי , עם אתה לא ניכנס וחבר שלך ניכנס מה אני עושה, אני יכול להכינס?
כי אני זה בול באמצע!!!
מה עושים!!!!! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by omergunr
ואי אני בול 21 וחצי , עם אתה לא ניכנס וחבר שלך ניכנס מה אני עושה, אני יכול להכינס?
מה עושים!! |
מתחילים לקבל פיצויים מהמדינה |
|
|
| sh33p |
השגתי כרטיס חבר מועדון של המקסים
שווה לנסות להגיע? |
|
|
| Glenn-Holmes |
לא מבין מה עולה לכם יקר להתקשר להרשם?
עצלנים
הפתרון ממש מול העיניים שלכם
כרטיס חבר אמור לעזור בעקרון |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא מבין מה עולה לכם יקר להתקשר להרשם?
עצלנים
הפתרון ממש מול העיניים שלכם
כרטיס חבר אמור לעזור בעקרון |
השאלה אם לא בודקים למי שייך הכרטיס
ואז יראו שזה רשום על שם של בחורה כי זה של ידידה שלי
גם אני לא נראה 23 ממש אז זה עוד יותר מחשיד |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אני לא מבין מה הלחץ פה..
אנשים בני 20 נכנסים לארמין ואתם לחוצים פה על גיל? |
|
|
| mitre |
| דרך אגב מתי זה מתחיל? 11? 12? |
|
|
| Silky21 |
כרטיס החבר הוא אישי
אז בואו נחסוך אי נעימות
;) |
|
|
| m0sh |
חברה אני כנראה מגיע...אבל לא בטוח בגלל הגיל וכי אני במסיבה לפני
מתי הוא עולה אגב |
|
|
| Glenn-Holmes |
בין 2 ל-2 וחצי
מזמן לא ראינו אותך יא חציל
תתקשר להרשם לפני! |
|
|
|
|