|
Kasey Taylor @ Maxim (04.01.2007) !!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
מה 2 עד 2וחצי
רק חצי שעה???
נרשמתי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
מה 2 עד 2וחצי
רק חצי שעה???
נרשמתי |
שאלת מתי הוא יעלה... יא שרוט... חחח בין השעות האלה בערך הוא יעלה וינגן שעתיים-שעתיים וחצי לפחות |
|
|
| cluBBer |
לא ניכנסתי למועדון אבל שמעתי חלק מהסט שלו ברדיו
102 LIVE
ווואלה ,לא ריגש אותי כל כך
אם לא הייתי יודע שזה הוא מנגן,אז הייתי חושב שזה סט של אגמי או זומבי |
|
|
| Glenn-Holmes |
זומבי מחימם גבוה יחסית וזה היה כנראה האות לקייסי ללכת מהתחלה עד הסוף על סט חופר שכמעט לא נותן זמן לעצור לקחת אויר
בסה"כ היה מאוד אני באתי עם מצבור כוחות ובראש טוב והייתי מוכן למה שקבלתי אתמול. מששמע סט או שתיים אחרונים של קייסי יודע שהוא יודע לנגן גם נמוך יותר וקצת חבל לי שלא קיבלנו גם את הצד הזה אתמול אבל בסה"כ היה טוב מאוד |
|
|
| DJMIKE |
היה נחמד ביותר. החימום לקייסי היה טוב מאוד, טיפה גבוה לקראת הסוף. קייסי נתן סט מעולה (היה גבוה מהמצופה אבל זה לטובה ). אאמממ היה את :
Kasey Taylor & Chris Meehan - Simplicity (Parham & Dominic Plaza Remix)
Depeche Mode - Lilian (Remix)
Inner City - Good Life (Eric Prydz Summer Edit) קרדיט לאלכס על הזיהוי המהיר
Martin Buttrich - Full Clip
Matt Rowan & Jaytech Mix לא זוכר לאיזה שיר
בגוד לייף אנשים עפו באוויר, פשוט פוגרום מה שהלך שם. בשבילי ההיי לייט היה Full Clip שכל כך הופתעתי ושמחתי לשמוע אותו במסיבה
הסט האחרון, ונראה לי שרק אני חושב ככה, היה זוועתי. אבל בקטנה יש שם ספות נוחות
הייתה נוכחות יפה של אנשים שאני מכיר אז גם זה תרם לאווירה :D |
|
|
| uzi |
חבל שבמקום קייסי לא הגיע
KAYCEE!!
זה היה יכול להיות נחמד :D |
|
|
| mitre |
קודם כל אני חייב לציין את איכות הסאונד
לא בכל מקום אפשר לשמוע ככה...
הסגנון לא ממש שלי אבל היה נחמד, למרות השיאים מוזרים בטראקים :conf:, וקהל קצת יותר מבוגר ממני :)
היה גם מוזר לראות את המקום מתמלא רק בסביבות 3 בלילה.
הלוואי לארגן מקום כזה כזה עם סאונד כזה לדיגיי אפליפטינג :crazy: |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by mitre
קודם כל אני חייב לציין את איכות הסאונד
לא בכל מקום אפשר לשמוע ככה...
הלוואי לארגן מקום כזה כזה עם סאונד כזה לדיגיי אפליפטינג |
בחלומות שלך ושלי. הלואי...
נראה לי שעומדת להיות שנה חלשה, אם ארמין יגיע פעמיים לארץ זה יהיה טוב. |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by mitre
קודם כל אני חייב לציין את איכות הסאונד
לא בכל מקום אפשר לשמוע ככה...
הסגנון לא ממש שלי אבל היה נחמד, למרות השיאים מוזרים בטראקים :conf:, וקהל קצת יותר מבוגר ממני :)
היה גם מוזר לראות את המקום מתמלא רק בסביבות 3 בלילה.
הלוואי לארגן מקום כזה כזה עם סאונד כזה לדיגיי אפליפטינג :crazy: |
כבר אורגן בעבר במקום יותר יפה בהרבה עם סאונד טוב יותר... |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
כבר אורגן בעבר במקום יותר יפה בהרבה עם סאונד טוב יותר... |
אשמח אם תספר לי מה זה, מי זה, ומתי זה היה... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
היה קרחחננההה לגמריייי התחחיל נמוך ועלה מהר
ציפיתי ליותר דארק-פרוג של 2002 אבל בכל זאת היה מצויין
את החלק הסופי עם הווקאלים ביליתי על הספה למה אני וווקאלים שם ימנו לא הכי הולך ביחד
| quote: | Originally posted by uzi
חבל שבמקום קייסי לא הגיע
KAYCEE!!
זה היה יכול להיות נחמד :D |
אמאאאשךך "נחמד" הוא היה בא הייתי אונס אותו עם כמה שאני הומופוב חחח
:rolleyes: |
|
|
|
|