return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Kasey Taylor @ Maxim (04.01.2007) !!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
m0sh
מה 2 עד 2וחצי
רק חצי שעה???

נרשמתי
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
מה 2 עד 2וחצי
רק חצי שעה???

נרשמתי


שאלת מתי הוא יעלה... יא שרוט... חחח בין השעות האלה בערך הוא יעלה וינגן שעתיים-שעתיים וחצי לפחות
uzi
נו... איך היה קייסי?
cluBBer
לא ניכנסתי למועדון אבל שמעתי חלק מהסט שלו ברדיו
102 LIVE

ווואלה ,לא ריגש אותי כל כך
אם לא הייתי יודע שזה הוא מנגן,אז הייתי חושב שזה סט של אגמי או זומבי
Glenn-Holmes
זומבי מחימם גבוה יחסית וזה היה כנראה האות לקייסי ללכת מהתחלה עד הסוף על סט חופר שכמעט לא נותן זמן לעצור לקחת אויר
בסה"כ היה מאוד אני באתי עם מצבור כוחות ובראש טוב והייתי מוכן למה שקבלתי אתמול. מששמע סט או שתיים אחרונים של קייסי יודע שהוא יודע לנגן גם נמוך יותר וקצת חבל לי שלא קיבלנו גם את הצד הזה אתמול אבל בסה"כ היה טוב מאוד
DJMIKE
היה נחמד ביותר. החימום לקייסי היה טוב מאוד, טיפה גבוה לקראת הסוף. קייסי נתן סט מעולה (היה גבוה מהמצופה אבל זה לטובה ). אאמממ היה את :

Kasey Taylor & Chris Meehan - Simplicity (Parham & Dominic Plaza Remix)
Depeche Mode - Lilian (Remix)
Inner City - Good Life (Eric Prydz Summer Edit) קרדיט לאלכס על הזיהוי המהיר
Martin Buttrich - Full Clip
Matt Rowan & Jaytech Mix לא זוכר לאיזה שיר

בגוד לייף אנשים עפו באוויר, פשוט פוגרום מה שהלך שם. בשבילי ההיי לייט היה Full Clip שכל כך הופתעתי ושמחתי לשמוע אותו במסיבה

הסט האחרון, ונראה לי שרק אני חושב ככה, היה זוועתי. אבל בקטנה יש שם ספות נוחות


הייתה נוכחות יפה של אנשים שאני מכיר אז גם זה תרם לאווירה :D
uzi
חבל שבמקום קייסי לא הגיע
KAYCEE!!
זה היה יכול להיות נחמד :D
mitre
קודם כל אני חייב לציין את איכות הסאונד
לא בכל מקום אפשר לשמוע ככה...

הסגנון לא ממש שלי אבל היה נחמד, למרות השיאים מוזרים בטראקים :conf:, וקהל קצת יותר מבוגר ממני :)

היה גם מוזר לראות את המקום מתמלא רק בסביבות 3 בלילה.

הלוואי לארגן מקום כזה כזה עם סאונד כזה לדיגיי אפליפטינג :crazy:
uzi
quote:
Originally posted by mitre
קודם כל אני חייב לציין את איכות הסאונד
לא בכל מקום אפשר לשמוע ככה...
הלוואי לארגן מקום כזה כזה עם סאונד כזה לדיגיי אפליפטינג

בחלומות שלך ושלי. הלואי...
נראה לי שעומדת להיות שנה חלשה, אם ארמין יגיע פעמיים לארץ זה יהיה טוב.
DJMIKE
quote:
Originally posted by mitre
קודם כל אני חייב לציין את איכות הסאונד
לא בכל מקום אפשר לשמוע ככה...

הסגנון לא ממש שלי אבל היה נחמד, למרות השיאים מוזרים בטראקים :conf:, וקהל קצת יותר מבוגר ממני :)

היה גם מוזר לראות את המקום מתמלא רק בסביבות 3 בלילה.

הלוואי לארגן מקום כזה כזה עם סאונד כזה לדיגיי אפליפטינג :crazy:


כבר אורגן בעבר במקום יותר יפה בהרבה עם סאונד טוב יותר...

mitre
quote:
Originally posted by DJMIKE
כבר אורגן בעבר במקום יותר יפה בהרבה עם סאונד טוב יותר...


אשמח אם תספר לי מה זה, מי זה, ומתי זה היה...
THE_BLUE_DRAGON
היה קרחחננההה לגמריייי התחחיל נמוך ועלה מהר
ציפיתי ליותר דארק-פרוג של 2002 אבל בכל זאת היה מצויין
את החלק הסופי עם הווקאלים ביליתי על הספה למה אני וווקאלים שם ימנו לא הכי הולך ביחד

quote:
Originally posted by uzi
חבל שבמקום קייסי לא הגיע
KAYCEE!!
זה היה יכול להיות נחמד :D


אמאאאשךך "נחמד" הוא היה בא הייתי אונס אותו עם כמה שאני הומופוב חחח
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement