|
Monday Bar Vinter / Våren 2007
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Fredag 5 januari
Monday Bar Trettondagstrance
Göta Källare
M.I.K.E, Sean Tyas
Läs mer
Lördag 10 februari
MBXL presents...
Berns salonger
Ferry Corsten, Alex Kunnari
Mer info kommer senare
Fredag-Lördag 9-10 mars
Monday Bar Spring Break Cruise
M/S Silja Festival
Blank & Jones, Marcel Woods,
Bart Claessen aka Barthezz m fl
Mer info kommer senare
Skärtorsdag 5 april
MBXL presents...
Berns salonger
Paul van Dyk
Mer info kommer senare
Valborgsmässoafton 30 april
MBXL presents...
Berns salonger
TBA
Kristiflygare, Onsdag 16 maj
Cocoon Club presents...
Göta Källare
Sven Väth
Mer info kommer senare
http://www.mondaybar.com
Ja va fan säger man... ! :crazy: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja va fan säger man... ! :crazy: |
HELIG SKIT! |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kristiflygare, Onsdag 16 maj
Cocoon Club presents...
Göta Källare
Sven Väth
Mer info kommer senare
http://www.mondaybar.com
|
DRA ÅT HELVETE. ÄNTLIGEN!!! |
|
|
| CJ InterCity |
| herre JÄVLAR nu kan man vara stolt svensk igen :crazy: :D |
|
|
| Pisch |
Det är fan helt insane! Grymt MondayBar!
Sven Väth! OH LORD! Hoppas man kan få autograf på en skiva då! |
|
|
| Akia |
| :toocool: :gsmile: :toocool: :gsmile: |
|
|
| zoric |
Jag tror det blir Ferry Corsten och sedan B.E.N. om kompisarna orkar med i Jönköping under början av Februari :)
När släpps förköp?
Sjukt fina fester ;) |
|
|
| NooN |
Om nån får en hyttplats ledig så är jag villig att fylla upp den :D
Corsten och Väth måste man ju nästan gå på bara... |
|
|
| Funfrock |
| Hoppas dem plockar in David Guetta på februari festen också. För såg att han var bokad tillsammans med Ferry & Kunnari dagen innan på Colors i Helsingfors. |
|
|
| Laszlo |
| jag hade ju inte klagat! |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Hoppas dem plockar in David Guetta på februari festen också. För såg att han var bokad tillsammans med Ferry & Kunnari dagen innan på Colors i Helsingfors. |
hörde något om att sturekompaniet ev skulle boka honom, kanske blir i samma veva. hoppas mb plockar honom :D |
|
|
| Braxen |
| Vore kul å se Guetta ^^ .. även Väth lockar ju lite, den spelningen lockar mest iaf :p |
|
|
|
|