return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Monday Bar Vinter / Våren 2007
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Fredag 5 januari
Monday Bar Trettondagstrance
Göta Källare
M.I.K.E, Sean Tyas
Läs mer

Lördag 10 februari
MBXL presents...
Berns salonger
Ferry Corsten, Alex Kunnari
Mer info kommer senare

Fredag-Lördag 9-10 mars
Monday Bar Spring Break Cruise
M/S Silja Festival
Blank & Jones, Marcel Woods,
Bart Claessen aka Barthezz m fl
Mer info kommer senare

Skärtorsdag 5 april
MBXL presents...
Berns salonger
Paul van Dyk
Mer info kommer senare

Valborgsmässoafton 30 april
MBXL presents...
Berns salonger
TBA

Kristiflygare, Onsdag 16 maj
Cocoon Club presents...
Göta Källare
Sven Väth
Mer info kommer senare

http://www.mondaybar.com




Ja va fan säger man... ! :crazy:
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Ja va fan säger man... ! :crazy:



HELIG SKIT!
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kristiflygare, Onsdag 16 maj
Cocoon Club presents...
Göta Källare
Sven Väth
Mer info kommer senare

http://www.mondaybar.com



DRA ÅT HELVETE. ÄNTLIGEN!!!
CJ InterCity
herre JÄVLAR nu kan man vara stolt svensk igen :crazy: :D
Pisch
Det är fan helt insane! Grymt MondayBar!

Sven Väth! OH LORD! Hoppas man kan få autograf på en skiva då!
Akia
:toocool: :gsmile: :toocool: :gsmile:
zoric
Jag tror det blir Ferry Corsten och sedan B.E.N. om kompisarna orkar med i Jönköping under början av Februari :)

När släpps förköp?

Sjukt fina fester ;)
NooN
Om nån får en hyttplats ledig så är jag villig att fylla upp den :D
Corsten och Väth måste man ju nästan gå på bara...
Funfrock
Hoppas dem plockar in David Guetta på februari festen också. För såg att han var bokad tillsammans med Ferry & Kunnari dagen innan på Colors i Helsingfors.
Laszlo
jag hade ju inte klagat!

mr_fisken
quote:
Originally posted by Funfrock
Hoppas dem plockar in David Guetta på februari festen också. För såg att han var bokad tillsammans med Ferry & Kunnari dagen innan på Colors i Helsingfors.


hörde något om att sturekompaniet ev skulle boka honom, kanske blir i samma veva. hoppas mb plockar honom :D
Braxen
Vore kul å se Guetta ^^ .. även Väth lockar ju lite, den spelningen lockar mest iaf :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement