return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Love Parade 2007
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever

Dear friends of the Loveparade, dear journalists,

We have got news!

We have applied for a special date for the Loveparade 2007, a date that could also be particularly interesting for anyone who is in love, engaged or (still) single:

07.07.2007

On this day, should the permit be approved, we want to once again celebrate the biggest party in the world: more flashy, more diverse, more volume, more colourful and with a couple of special surprises that, of course, we can?t tell you about yet. We are working in high gear to make our new ideas and concepts are reality. To get this type of huge event off the ground, we naturally have to coordinate with a lot of partners, artists, agencies and friends to create a parade party unrivaled in magnitude. We need a bit more time for this so we have decided to wait to hold our press conference in January. Until then, we would ask you to continue to be patient, we are on the ball!


I år ska fan inget få stoppa mig!
Förra året kunde jag bara inte få semester och allt sket sig med allt... nu har man jobbat ett tag och semestern bör va lättare att få som man vill!
Laszlo
Loveparade äger. Punkt
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Laszlo
Loveparade äger. Punkt

så sant som det är sagt! :wtf: :wtf:

vi ses där nere!
SteveTranz4ever
Fan de ryktas att det nya konceptet för nästa omgång är att det även ska finnas floater med R'n'B och Hip hop.... WTF isf ! :wtf:
[SWE]Helios
samma datum som sensation =(
anuga
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan de ryktas att det nya konceptet för nästa omgång är att det även ska finnas floater med R'n'B och Hip hop.... WTF isf ! :wtf:


Skippar det för Sensation White.

Där ska vara RnB o HipHop. Minst tre kända artister / grupper är redan bokade.
De hade frågat Missy Elliot o Gwen Stefani, men tror nog ingen av dem ska spela. (Källa, MTV, urk...)
benni
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan de ryktas att det nya konceptet för nästa omgång är att det även ska finnas floater med R'n'B och Hip hop.... WTF isf ! :wtf:


känner jag tyskarna rätt så kommer det säkert bli utbuat rätt snabbt...

Loveparade är och kommer alltid bli en "techno" fest
Speactra
Planerar att dra dit i år :) Blir första gången isf! :D
[SWE]Helios
quote:
Originally posted by Speactra
Planerar att dra dit i år :) Blir första gången isf! :D


Hälsa 50 Cent från mig :stongue:
Jeremy H
quote:
Originally posted by [SWE]Helios
Hälsa 50 Cent från mig :stongue:

[OT] http://www.nicepeter.com/50cent/index.html :wtf: [/OT]


Visst, jag gillar mycket mer än EDM.. men jag tror verkligen inte det här är rätt väg att gå för Love Parade :(

datruthsucks
i wanna go to the love parade!!!
anuga
quote:
Originally posted by datruthsucks
i wanna go to the love parade!!!

Dude, then go, seriously! I know 3 - 5 peeps from Calgoray that's going. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement