|
פגישה בפסח
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
חברה אני פה ב 4 ימים הקרובים
בא לכם לעשות
TE MEETING
? |
|
|
| Gil Shwarts |
חופשי אחי
קח אוטו
תאסוף כמה חבר'ה
וסעו לחוף נירוונה בים המלח מחר
אני ידאג לכם לVIP |
|
|
| Ariels |
קחו סופה ממוגנת בואו אלינו לפאתי שכם
אני אסדר שהש.ג יכניס אותכם |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Ariels
קחו סופה ממוגנת בואו אלינו לפאתי שכם
אני אסדר שהש.ג יכניס אותכם |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
קחו סופה ממוגנת בואו אלינו לפאתי שכם
אני אסדר שהש.ג יכניס אותכם |
חחחחחחחחחח גדול
אני בעד פגישה...
אבל איפה נעשה אותה? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחח גדול
אני בעד פגישה...
אבל איפה נעשה אותה? |
כמו שקבענו אז - קניון הכוכבים
מתאים ? |
|
|
| eXeTik |
יש מצב!!!
אבל יש פה כאלה שאין להם רשיון אז זה יהיה סיבוך להגיע... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יש מצב!!!
אבל יש פה כאלה שאין להם רשיון אז זה יהיה סיבוך להגיע... |
אני מתנדב לעשות הסעות
אפשר לקבוע למחר בערב ככה בשש בערך
יש פה הרבה מאיזור השרון ולא תהיה בעייה גדולה
יש מצב ? |
|
|
| Ariels |
אני יוצא ב 5 וחצי בבוקר לכוון שכם
מה לעשות יש בלאגאן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני מתנדב לעשות הסעות
אפשר לקבוע למחר בערב ככה בשש בערך
יש פה הרבה מאיזור השרון ולא תהיה בעייה גדולה
יש מצב ? |
אז תודיע לי בדיוק מתי ואני נוסע איתך :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| אני בעד מחר (יום שבת) |
|
|
| luckystrike |
למה לא היום בשש ?
ואיפה כל החברה מהאזור נעלמו ? |
|
|
|
|