return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
פגישה בפסח
View this Thread in Original format
luckystrike
חברה אני פה ב 4 ימים הקרובים

בא לכם לעשות

TE MEETING
?
Gil Shwarts
חופשי אחי
קח אוטו
תאסוף כמה חבר'ה
וסעו לחוף נירוונה בים המלח מחר
אני ידאג לכם לVIP
Ariels
קחו סופה ממוגנת בואו אלינו לפאתי שכם
אני אסדר שהש.ג יכניס אותכם
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Ariels
קחו סופה ממוגנת בואו אלינו לפאתי שכם
אני אסדר שהש.ג יכניס אותכם



חחחחחחחחחחחחחחחחחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
קחו סופה ממוגנת בואו אלינו לפאתי שכם
אני אסדר שהש.ג יכניס אותכם


חחחחחחחחחח גדול

אני בעד פגישה...
אבל איפה נעשה אותה?
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter


חחחחחחחחחח גדול

אני בעד פגישה...
אבל איפה נעשה אותה?


כמו שקבענו אז - קניון הכוכבים

מתאים ?
eXeTik
יש מצב!!!
אבל יש פה כאלה שאין להם רשיון אז זה יהיה סיבוך להגיע...
luckystrike
quote:
Originally posted by eXeTik
יש מצב!!!
אבל יש פה כאלה שאין להם רשיון אז זה יהיה סיבוך להגיע...


אני מתנדב לעשות הסעות

אפשר לקבוע למחר בערב ככה בשש בערך

יש פה הרבה מאיזור השרון ולא תהיה בעייה גדולה

יש מצב ?
Ariels
אני יוצא ב 5 וחצי בבוקר לכוון שכם
מה לעשות יש בלאגאן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike


אני מתנדב לעשות הסעות

אפשר לקבוע למחר בערב ככה בשש בערך

יש פה הרבה מאיזור השרון ולא תהיה בעייה גדולה

יש מצב ?


אז תודיע לי בדיוק מתי ואני נוסע איתך :)

MoSH_MaN
אני בעד מחר (יום שבת)
luckystrike
למה לא היום בשש ?

ואיפה כל החברה מהאזור נעלמו ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement