|
קווין ופרי קורעים את איביזה! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| התכוונתי לערוץ מוזיקה, טוב עכשיו עם אני עושה אוף-טופיק אז הטופיק הזה בסדר לא? |
|
|
| NyKoN |
קוראים לו
Music Select
ערוץ ענק!
אם אתה ביס אז יש לך אותו בחינם לכמה זמן
אם לא אז אין לך סיכוי לקבל אותו כי ערוץ אינטראקטיבי של יס ולא ערוץ של חברה חיצונית |
|
|
| mos2002 |
הסרט מעולה, מצחיק והמוסיקת הנוסטלגיות אדירה
ישלי את הסרט הזה על המחשב באיכות מסך מלא אם תרגום לעברית צרוב על הסרט,
בקשר לערוץ, יש ביס ערוץ גרמני שמביא לפעמים הופעות חיות של סקוטר וכל מיני דייג'ייז שווה לעקוב |
|
|
| oDrori |
?!?!?!שו?!?!?!
!!מצטער איש אמרת את מילת הקסם. תפרט
תודות |
|
|
| NyKoN |
וואלה?
איזה ערוץ?
בדיוק אני רוצה להקליט היום בערב סט מ102 אפאמ מהטלויזיה
תגיד לי איזה ערוץ ואני אקליט |
|
|
| Hell_Copter |
לא ראיתי את הסרט אבל כבר המליצו עליו בט'רד של הסרטים
ובקשר לערוץ... כמה אכזריים אתם יכולים להיות!!?!?!?!
לי אין לוין ואתם סתם מניאקים |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by mos2002
הסרט מעולה, מצחיק והמוסיקת הנוסטלגיות אדירה
ישלי את הסרט הזה על המחשב באיכות מסך מלא אם תרגום לעברית צרוב על הסרט,
בקשר לערוץ, יש ביס ערוץ גרמני שמביא לפעמים הופעות חיות של סקוטר וכל מיני דייג'ייז שווה לעקוב |
איך קוראים לו?~?!?!?!?!?! |
|
|
| Ariels |
| עזוב אותך סתם סרט דוחה |
|
|
| NyKoN |
יש כולה 3 ערוצים בגרמנית ביס
RTL, SAT1, SAT3
ניסיתי להקשיב ולראות מתי יש את הסטים
ולא ראיתי כלום
הם לא מראים את השידורים שם!
שיט |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יש כולה 3 ערוצים בגרמנית ביס
RTL, SAT1, SAT3
ניסיתי להקשיב ולראות מתי יש את הסטים
ולא ראיתי כלום
הם לא מראים את השידורים שם!
שיט |
תגיד לי אתה נורמלי!??!
זה ערוצים שמביאים פעם במליון שנה הופעה
היה את כולם פעם בכבלים
סאט3 אין מצב לראות כלום...
נראה לי ההופעות שהיו זה היה ב אר טי אל אבל אני לא בטוח
זה ערוצי משפחה כמו ערוץ 3... זה לא ערוצי מוזיקה |
|
|
| oDrori |
RTL
יש שם את
Top Of the Pops
הגרמני שזה יענו ה
Top-100
שם.
בסאט 1 פה ושם משדרים אירועים מוזיקליים. |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by oDrori
RTL
יש שם את
Top Of the Pops
הגרמני שזה יענו ה
Top-100
שם.
בסאט 1 פה ושם משדרים אירועים מוזיקליים. |
ולפעמים יש ארועים יותר גדולים... כמו בראבו האחרון...
ראיתה?
הייתה הופעה נחמדה לסקוטר |
|
|
|
|