return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
קווין ופרי קורעים את איביזה! (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
התכוונתי לערוץ מוזיקה, טוב עכשיו עם אני עושה אוף-טופיק אז הטופיק הזה בסדר לא?
NyKoN
קוראים לו
Music Select

ערוץ ענק!
אם אתה ביס אז יש לך אותו בחינם לכמה זמן
אם לא אז אין לך סיכוי לקבל אותו כי ערוץ אינטראקטיבי של יס ולא ערוץ של חברה חיצונית
mos2002
הסרט מעולה, מצחיק והמוסיקת הנוסטלגיות אדירה
ישלי את הסרט הזה על המחשב באיכות מסך מלא אם תרגום לעברית צרוב על הסרט,

בקשר לערוץ, יש ביס ערוץ גרמני שמביא לפעמים הופעות חיות של סקוטר וכל מיני דייג'ייז שווה לעקוב
oDrori
?!?!?!שו?!?!?!

!!מצטער איש אמרת את מילת הקסם. תפרט


תודות
NyKoN
וואלה?
איזה ערוץ?
בדיוק אני רוצה להקליט היום בערב סט מ102 אפאמ מהטלויזיה
תגיד לי איזה ערוץ ואני אקליט
Hell_Copter
לא ראיתי את הסרט אבל כבר המליצו עליו בט'רד של הסרטים

ובקשר לערוץ... כמה אכזריים אתם יכולים להיות!!?!?!?!
לי אין לוין ואתם סתם מניאקים
DJ-Energy
quote:
Originally posted by mos2002
הסרט מעולה, מצחיק והמוסיקת הנוסטלגיות אדירה
ישלי את הסרט הזה על המחשב באיכות מסך מלא אם תרגום לעברית צרוב על הסרט,

בקשר לערוץ, יש ביס ערוץ גרמני שמביא לפעמים הופעות חיות של סקוטר וכל מיני דייג'ייז שווה לעקוב


איך קוראים לו?~?!?!?!?!?!
Ariels
עזוב אותך סתם סרט דוחה
NyKoN
יש כולה 3 ערוצים בגרמנית ביס
RTL, SAT1, SAT3

ניסיתי להקשיב ולראות מתי יש את הסטים
ולא ראיתי כלום
הם לא מראים את השידורים שם!

שיט
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
יש כולה 3 ערוצים בגרמנית ביס
RTL, SAT1, SAT3

ניסיתי להקשיב ולראות מתי יש את הסטים
ולא ראיתי כלום
הם לא מראים את השידורים שם!

שיט


תגיד לי אתה נורמלי!??!
זה ערוצים שמביאים פעם במליון שנה הופעה
היה את כולם פעם בכבלים
סאט3 אין מצב לראות כלום...
נראה לי ההופעות שהיו זה היה ב אר טי אל אבל אני לא בטוח
זה ערוצי משפחה כמו ערוץ 3... זה לא ערוצי מוזיקה

oDrori
RTL
יש שם את
Top Of the Pops
הגרמני שזה יענו ה
Top-100
שם.


בסאט 1 פה ושם משדרים אירועים מוזיקליים.
Agent-Fire
quote:
Originally posted by oDrori
RTL
יש שם את
Top Of the Pops
הגרמני שזה יענו ה
Top-100
שם.


בסאט 1 פה ושם משדרים אירועים מוזיקליים.


ולפעמים יש ארועים יותר גדולים... כמו בראבו האחרון...
ראיתה?

הייתה הופעה נחמדה לסקוטר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement