return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
קווין ופרי קורעים את איביזה! (pg. 3)
View this Thread in Original format
yahel222
RTL
זה לא ערוץ של סרטים כחולים??????????????
TranceGiant
Haya paam
hayom kvar lo..only sex.hotline commercials at 3 am...
thats it ;)
NyKoN
אוי איזה סרט קלאסי!
MoSH_MaN
חחח לכולם יש כאן לויין או דיגיטאלי....כוס אימכם!


:sadgreen:


NyKoN

יא פלצן!:p
DJ-Energy
טוב ראיתי את הסרט עכשי
קורע
:)
יש שידור חוזר ב2:30 בלילה
NyKoN
מוש
דיגיטלי עולה איזה 99 שקל לחודש
זה יותר זול מאינטרנט!
Ariels
איך לעזאזל הגעת לסכום הזה
NyKoN
כי כשבא לפה הנציג של ערוצי זהב לפני שרצינו לעזוב הוא הציע לנו להישאר בכבלים ב99 שקל...
Hell_Copter
לנו יש דיגיטלי אבל ההורים הנחמדים שלי הורידו את כל הערוצים
ככה שיוצא שזה כמו כבלים רגיל עם כמה ערוצים שמקבלים חינם כמו אגו לדוגמה
אחלה ערוץ בלילה אם אתם יודעים למה אני מתכוון
Ariels
מעצבן !!!! אחי אני לא מבין מה הרעיון בלי ביפ וסינמה 1 2 ו 3

NyKoN
אהההה
זבלים
סיפרו לי את הסיפורי לילה של אגו
הלוואי עלינו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
מעצבן !!!! אחי אני לא מבין מה הרעיון בלי ביפ וסינמה 1 2 ו 3


גם אני לא
אני עדיין שואל את ההורים שלי
יום אחד אני חוזר הביתה פותח טלוויזיה ורואה שאין סינמה 1 2 3
ועוד לפני זה שמתי לב שאין ביפ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement