|
קווין ופרי קורעים את איביזה! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
RTL
זה לא ערוץ של סרטים כחולים?????????????? |
|
|
| TranceGiant |
Haya paam
hayom kvar lo..only sex.hotline commercials at 3 am...
thats it ;) |
|
|
| NyKoN |
| אוי איזה סרט קלאסי! |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח לכולם יש כאן לויין או דיגיטאלי....כוס אימכם!
:sadgreen:
NyKoN
יא פלצן!:p |
|
|
| DJ-Energy |
טוב ראיתי את הסרט עכשי
קורע
:)
יש שידור חוזר ב2:30 בלילה |
|
|
| NyKoN |
מוש
דיגיטלי עולה איזה 99 שקל לחודש
זה יותר זול מאינטרנט! |
|
|
| Ariels |
| איך לעזאזל הגעת לסכום הזה |
|
|
| NyKoN |
| כי כשבא לפה הנציג של ערוצי זהב לפני שרצינו לעזוב הוא הציע לנו להישאר בכבלים ב99 שקל... |
|
|
| Hell_Copter |
לנו יש דיגיטלי אבל ההורים הנחמדים שלי הורידו את כל הערוצים
ככה שיוצא שזה כמו כבלים רגיל עם כמה ערוצים שמקבלים חינם כמו אגו לדוגמה
אחלה ערוץ בלילה אם אתם יודעים למה אני מתכוון |
|
|
| Ariels |
| מעצבן !!!! אחי אני לא מבין מה הרעיון בלי ביפ וסינמה 1 2 ו 3 |
|
|
| NyKoN |
אהההה
זבלים
סיפרו לי את הסיפורי לילה של אגו
הלוואי עלינו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
מעצבן !!!! אחי אני לא מבין מה הרעיון בלי ביפ וסינמה 1 2 ו 3 |
גם אני לא
אני עדיין שואל את ההורים שלי
יום אחד אני חוזר הביתה פותח טלוויזיה ורואה שאין סינמה 1 2 3
ועוד לפני זה שמתי לב שאין ביפ |
|
|
|
|